Gå til innhold

Dere som vil bli spådd. Slutt å mas!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De tar av sin egen fritid. Dem bruker MYE energi på oss...

Og dem har faktisk andre ting å gjøre enn å bare spå oss som vil det her inne.

Ha litt tolmodighet og forståelse. Får du ikke svar med en gang så spør igjen om et par dager.

Husk at det er ikke bare du som vil bli spådd. Det er andre åsså :)

MVH

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var da voldsomt...

For å bli spådd, så må man jo spørre, og man må jo dytte opp innlegget sitt når mange skriver inn. Er jo ikke å mase det.

Og de som spår kommer jo inn her når de vil spå- og det er jo kun de selv som kontrollerer fritida si.

Hvis jeg vil dytte opp innlegget mitt 3 ganger om dagen, så gjør jeg det da de som spår kan være inne her til alle døgnets tider, og da er det jo greit at innlegget er på første side. Og jeg gjør det ikke akkurat for å mase!!!

Skrevet

Jo, det er greit nok!

Men nmåten folk skriver ting på syntes jeg ikke noe om,..

Feks: at det ikke var vits å skrive inn her for det var ingen som spådde noe...mange virker irriterte når de dytter den om, når de skriver inn noe mer enn bare dytting..

Jeg skreiv det fordi kanskje noen skulle få tenkt seg om...jeg "ypper" ikke til bråk..

Skrevet

ok innlegg soulanbody..

jeg blir litt oppgitt over de som legger inn 3-4 innlegg for at noen skal se det...HELT ok å dytte opp et innlegg som er skrevet, men å skrive fire-fem innlegg for at noen skal se da blir jeg nesten irritert og da mister jeg helt interessen for den personen...

vi prøver så godt vi kan å spå de fleste...men noen får man rett og slett ikke opp noe på...

Skrevet

Jepp, det var det jeg mente...men om man ikke får opp noe på en person så er det lettere å skrive det slik som det er istede for at den som lurer spør samma om og om igjen....

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...