lenej :o) Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 sitter å vente på vaskemaskin skal vaske ferdi... entertain me ! :)
Carnivale Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 ..man klarer seg vel ikke i Zyden i et par uker uten dib da, tydeligvis Litt trist i grunnen.
lenej :o) Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2008 jepp.. er nok det.. els har eg bomma kraftig på bekledninga her, og må vurdere mer klär så eg ikke blir syk.. går bra hjemme i norge da?
lenej :o) Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2008 hehe.. eg er innom annen hver dag for å sjekke mail, å se innom sida min, så da stikk eg innom her på slutten for å slå bort de siste minuttene.. håper det er ok for deg da....
mayaya Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Der gikk sannelig tida di ut, vennen! Isj altså!
grå :) Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 hehe mer klær? er det kaldt der nede? jada. er fint her. vært mye bråk på dib de siste dagene så bruker mindre og mindre tid her inne merker jeg. ser ut som all dritten har samla seg igjen:( bortsett fra det er det ganske bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå