Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som røyker når dere ammer... Hvordan gjør dere det sånn rent praktisk? Hvor lenge venter dere med å amme etter en røyk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå på kranglesiden om det er å hakke på folk du vil......!konsentrer deg om deg selv

Skrevet

jeg røyker og ammer.. (blir vell halshugd nå)

jeg røyker ikke mange om dagen..

men..

jeg ammer, så røyker jeg noen trekk rett etter. holder meg til en halv max.

MEN ja.. jeg vet at røyk og amming ikke hører sammen.

røyker ALDRI i nærheten av mitt lille gull, og har "røykejakke" .

Skrevet

kos deg med røyken du;)

jeg tok en hel etter jeg hadde ammet.

Skrevet

Hm? Hakke på folk? Jeg lurer jo fordi jeg røyker selv!

Makan så sensitive folk er her inne....

HI

Skrevet

Tåpelig å gi henne god samvittighet når det faktisk høres ut som hun forstår hvor dumt det er!

Selv om DU røyker med god samvittighet så trenger du ikke be andre om å være like dum!

Skrevet

Haha, venta bare på at Ludderet skulle komentere denne saken...

Skrevet

Syns du var tøff som spurte jeg HI, vi røykere halshugger egentlig oss selv i tillegg, så å spørre om det var fint :-)

Hehe, ludder, jeg må le av deg, du tar de fleste på kornet hele tiden, dødsbra, vi trenger noen som ikke gjør oss så selvhøytidelige :-)

Skrevet

kjære deg ludderet, har sagt til meg selv at slike syke syke folk orker jeg ikke å kommentere, men du skal få denne oppmerksomheten av meg siden du hyler etter den.

jeg skriver det jeg vil, hun må få ta seg en røyk om hun vil, ærligtalt, jeg røyker selv. synes ikke at folk skal halshygge noen for de går ut på trappen å tar seg en røyk etter ammingen, er verre med de som går med barnevogn og røyker samtidig, er det verste jeg ser. står selv på trappa å røyker. men har jeg barnet med til noen eller er noen plass så røyker jeg ikke, men nyter den for meg selv når barnet har fått mat.

Skrevet

Hi igjen her.

Kan ikke folk for èn gangs skyld slappe litt av. Jeg spør et enkelt spørsmål som jeg ønsker svar på, og er utover det ikke intr. i folks meninger. Utrolig teit å bruke tid på å "disse" andres spørsmål.

Over til saken: kan noen gi meg svar på sån ca. hvor lang tid man bør vente med å amme etter en røyk?

Skrevet

Jeg fikk beskjed på HS at jeg kunne amme 2 timer etter en røyk. :-)

Skrevet

Hva sier helsesøster når dere spør omkring dette med røyk og amming? Blir de irritert, eller kommer de med saklig og nøktern informasjon om temaet?

Har sååå lyst på røyk nå. Sluttet med en gang da jeg ble gravid, og har holdt opp etter det. Lille er 7 mnd nå, men spiser mye pupp enda. Tenker på røyk veldig ofte, men dårlig samvittighet overfor babyen min holder meg unna foreløpig.

Skrevet

er enig med kristine over her. stemmer det med at du kan amme 2 timer etter at du har røyka...

Skrevet

Legen min sa at det er ikke så mye røyk som går over i melka ca 5 % .Og at man kan amme ca en halv time etterpå.Har hørt andre leger si dette også..

Skrevet

det med 30 min sa de til meg oså, ikke mye røyk som går over i melken, men det får være opp til vær enkelt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...