Gifteklar:0)) Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 må jo og ordne til pipa på taket osv. Noen som vet sånn ca hva det kommer til å koste?
dritgrei hei hei! Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Jeg vet ikke hvor mey det koster, men er det ikke pipe i huset fra før så vil jeg tro det er en dyr affære, for da må det jo bygges ei pipe som er brannsikker for gjennom hele huset og ut. Om det er pipe der, så er det ikke så dyrt..... da koster det jo bare det peisen koster og det er alt fra 8000,- til 80.000
prekæs Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Jeg restaurerte pipa mi for ca 10 år siden. Da kostet innvendig restaurering og en vanlig kjøkkenpeis + montering 35 000. Jeg ringte feieren og spurte om råd til restaurering og jeg gjorde som de anbefalte. (Noe rar og spesiell pipeform)Måtte vente lenge på håndverkeren som gjorde jobben, men han gjorde "strøken" jobb og hadde støvsugere som sugde ut all aske og murpuss etc og jeg trengte faktisk ikke gjøre rent etter han engang. Altså. Jeg tipper at ny muring av pipe ville blitt langt dyrere da leca ikke var noe alternativ her.(Gammelt hus)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå