grå :) Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 tror dere ikke f**nskapet stakk av med middagen min da telefonen ringte da? hadde laga meg nachos med masse jalapeno oppi så nå får jeg vel sikekrt den store æren av å vaske hundemøkk i natt sånn i tillegg*grrrr*
Thunderstruck Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Hehe..Jeg selv hater hunder..Men håper det går bra i natt da!
hit og dit Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 =( Eg hadde spart ei nordlandslefse, som mormor hadde baka til meg. Eg tok den opp fra frysen og la den til tining på benken. Så skulle eg kose meg med den og kaffi. Det er ikkje ofte eg har slike lefser og dei er det beste eg veit. Trur du ikkje den frekke beagelen min forsynte seg, stod der på gulvet og lempa innpå sjokoladekrem og lefse. Eg var så fortvila at eg satte meg ned og grein. (var gravid og hormonell i tillegg). Eg forstår altså godt fortvilelsen din no =)
Mamma til snart 4 Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 hehehahah forstår deg gost, her ei slik jævla tispe sjøl!! skal jeg ut av rommet må jeg sette maten på spisebordet. gikk ut for å røyke en kveld, vi hadde spist muffins, når vi kom inn igjen, var resten av muffensene borte vekk til og meg det papiret vi tok av vår. . . rett for jeg fikk henne avlivet!!;)hehe
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Det er ikke noe gøy når slikt skjer, men det er jo mulig å lære hunder å ikke spise mat fra bordet da...
grå :) Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. februar 2008 hehe ja hun står ikke akkurat høyt i kurs her nå, men jeg fatter ikke at hun spiste det engang. jalapeno er jo rimelig sterkt også men hun er ram til å stjele mat. skulle ikke tro vi fora henne. ikke rart hun er god og rund i grunnen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå