Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Jeg har en 3mnd gammel baby, som de siste dagene har begynt å bite meg i puppen når han dier.Virker ikke som han er interessert i mat heller.Ligger åveiver med armer og bein.Mulig det er tenner på gang?veldig tidlig da.Har prøvd å gi flaske for å skåne meg selv litt, men den nekter hanå ta.GRUER meg skikkelig til neste amming.Det er så vondt.Noen gode råd. ??
Legekjærringa Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 hm...bare 3 mnd og biter... Min sønn på 6 mnd har presset sammen gommene et par ganger - og det gjør vondt! selv om han ikke har tenner. Har lest at man skal si i fra og vise barnet at det gjør vondt - altså si AU! bestemt og høyt- Det var naturlig reaksjon også da... ellers finnes det jo noen brystskjold, men vet ikke om de er effektive eller hvordan de påvirker ammingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå