Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Mannen min er utenlands, men jeg fikk ikke lov å reise av legen pga sykmelding. Nå sitter jeg her og syns litt synd på meg selv. snakket akkurat med mannen min og han hadde det fint og hadde kjøpt gave til meg. Spennende å se hva han har funnet på. Alle vennene min er bortreist i helga, så nå skal jeg benke meg foran tv, med pizza, pottis og pepsi max.. Det er jo tross alt lørdag. Hva er planene deres da jenter?
lille oscar + bebis Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 hei, var det du som hadde et forum her tidligere om hva du skulle gjøre, fordi du hadde så lyst å reise på tur men mannen din og vennene dine, men kunne ikke pga sykemeldingen? Jeg har ingen spennende lørdagskveld jeg heller.. Typen er på jobb, og venninnen min som jeg hadde planer med i kveld meldte avbud. ..
togutter-08og10 Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Kjeder meg ikke akkurat, men slapper av og ser tv, sjekker nettet og snart får jeg servert litt mat..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 HI, her. ja det var meg ja som hadde den avstemmingen... Nå er det bare en dag til han kommer igjen da.. Har ryddet litt og kastet litt i helga. Det trengtes..
Christoffer i magen Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Ja jeg kjeder meg til MAX... Ingen gubbe hjemme, ungene har okkupert tv:n og her sitter jeg da med potetgull og leser innlegg etter innlegg etter innlegg... Skulle helst ha tatt oppvasken..... men..... gidder jeg? Nope Vi får trøste oss med at det ikke er like kjedelig hver kveld
lille oscar + bebis Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Du HI... Syns det var bra gjort av deg å la mannen din reise. kan forstå hvor irriterende det var å gå glipp av den turen! Men men, her sitter vi en lørdagskveld for oss selv.. så får vi sitte her å trøste hverandre da helller. På hver vår pc i vårt langstrakte land..
Gemini7 Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Jeg pleier egentlig aldri å kjede meg når jeg er alene eller har fri, men akkurat nå er det bittelitt stusselig ja.. Sambo er totalt slått ut av omgangssyke og ligger flatt ut på soverommet og datteren vår overnatter hos svigers.. Så plutselig var det bare meg, tv'n og pc'n her gitt.. Skal også benke meg foran tv'n nå, med pizza, potetgull og tranebærjuice:)
Sol Skippertaksdronning Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 nja, kjeder meg og kjeder meg..jo litt kanskje, siden Smurf og Smurfeline ligger og sover, og kjæresten er ute og gjør byen utrygg..men venter jo på filmen på TV2-National Treasure, så får vel kvelden til å gå. har da gått hittill iallfall, har stått en halvtime og vaska spy etter Smurf, som ble uvenner med lørdagsgodteriet sitt:)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Jeg sitter også hjemme alene i kveld. Har benka meg foran tv og PC-en. Akkurat sett borettslaget og farmen. Samboeren min er på besøk hos foreldrene sine tre timers kjøring her i fra. Kommer hjem i morgen. Begge foreldrene er syke så han er der annenhver helg. Selv er jeg kvalm dag ut og dag inn, så det er ikke noe fristende å bli med på tur.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #10 Skrevet 9. februar 2008 Nå har jeg endelig fått min gullgutt i seng, noe som er utrolig deilig etter at han var trassunge igår da jeg sku få han i seng... Har hatt besøk av brodern og spist nydelig hjemmelaga pizza og slapper bare nå av med dataen og tv.. Samboeren min har senvakt, sovende nattevakt og tidligvakt imårra, så når han kommer hjem får han servert hjemmelaga komle Må husk å salt kjøttet ikveld! Jeg er ingen kokk akkurat, men skal prøv.. Da jeg var gravid sist kjedet jeg meg mye alene hjemme siden jeg ikke kjente så mange, ikke hadde internet og studerte som privatist. Jeg satt igang prosjektet som varte hele høsten at jeg broderte! Alle gaver til jul, bursdagsgaver til de jeg kjente, lagde overraskelser til venner og kjæreste... Ingenting er bedre enn å glede andre! Ha en fin kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå