Gå til innhold

Rosinpakken i skapet


Anbefalte innlegg

Skrevet

var vekk da jeg skulle bake boller i dag, så jeg puttet i en rute med kokesjokolade i hver av bollene. Det ble godt det! Tre gutter i ti-elleve-års-alderen satte til livs nesten hele baksten! Og mannen kom inn og fikk smake litt,- og han sier han vil spise opp rosinpakken neste gang også før jeg skal bake..... :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he he... det burde han, for det er da virkelig mye bedre med sjokolade i bollene enn brente rosiner :-))))

 

 

 

Skrevet

Smartinger!! Sjokolade er jo bare såååå mye bedre enn rosiner!!

Skrevet

Helt enig!! Jeg har aldri likt boller med rosiner... Mora mi steker fremdeles en rad med boller uten rosiner på brettet, he he :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...