frøydis m/ 4 Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 var vekk da jeg skulle bake boller i dag, så jeg puttet i en rute med kokesjokolade i hver av bollene. Det ble godt det! Tre gutter i ti-elleve-års-alderen satte til livs nesten hele baksten! Og mannen kom inn og fikk smake litt,- og han sier han vil spise opp rosinpakken neste gang også før jeg skal bake..... :-))
dritgrei hei hei! Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 he he he... det burde han, for det er da virkelig mye bedre med sjokolade i bollene enn brente rosiner :-))))
♥Snulder Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Smartinger!! Sjokolade er jo bare såååå mye bedre enn rosiner!!
Karomamma Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Helt enig!! Jeg har aldri likt boller med rosiner... Mora mi steker fremdeles en rad med boller uten rosiner på brettet, he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå