Gå til innhold

I dag er samboer sur på meg gitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde så lyst å dra på byen. Er veldig sjelden ute og i det siste har jeg sittet MYE hjemme. Så idag bestemte jeg meg for å dra ut og samboer ble snurt, mente det var unødvendig vi fant jo nesten aldri på noe sammen.

Nå skal det sies at jeg har snuppa annenhver helg så denne helga hadde vi frihelg. han går gjerne ut de helgene jeg har snuppa for da er jo HAN fri... så når jeg har fri så skal ikke jeg "få" gå ut. Teit diskusjon, men når noen begynner slik tar det gleden fra meg ved en venninnekveld. Tror jeg hadde en i begynnelsen av desember sist hvor jeg laget kveldsmat her hjemme og vi satt og skravlet (ikke noe fest) og nå hadde jeg bare lyst, betyr jo ikke at jeg IKKE vil være sammen med han. Vi var jo sammen i går og har jo vært sammen hele uka. HATER når kjæresten ikke kan unne samboeren sin noe de selv vil....

hilsen sytmusa :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vettu hva? da hadde jeg latt han bare bli sur og gått ut allikevel jeg! Sambo her kan dra til venner etc når han vil og blir gjerne borte i 7-8 timer når han først er borte. men når jeg er borte så er det mas fra første minuttet jeg er borte. :/

Skrevet

haha ja jeg gjør jo det da, men irriterende. Skal hive meg rundt nå å stæsje meg og jeg skal ha det GØY :)

Skrevet

Fasen vad tråkig han ær då...? Ne du gå ut och ha kul! =)

Skrevet

Bare å drekka utta f... det så glemmer du hele surpeisen;)

Har en sånn jeg og, vet åssen det er...

Skrevet

Ja og jeg skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan synes det er kos at vi har det bra, når det er nettopp det de selv vil. Arghhh, men nå skal jeg "glemme han" for noen timer å sprette vinflasken! tjohoo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...