des08 & aug10 Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Holder på å bli sprø av å gå her å ikke vite om jeg er gravid. Er ute i havet på jobb, og kommer meg ikke på land for å få kjøpt en test på over ei uke ennå.... Har hatt vondt i magen å vært uvell i 2 dager nå....det stikker liksom i magen, også må jeg veldig ofte på do. Jeg får vel holde ut den siste uken også, å gå å kjenne om jeg kjenner flere tegn...
Dotten Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Huff så frustrerende og ikke minst pirrende... på en slik måte at du IKKE får stilt nysgjerrigheten din Du har jo flere symptomer, så vi får krysse fingrene for at du er gravid, og at du kommer deg fort i land og løper rett på et apotek! Ingen som skal i land, eller rettere sagt kommer fra land før da, som du kjenner godt nok til å be dem om å kjøpe med? Er du på plattform? Vel, lykke til
des08 & aug10 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 Ja det er ganske frustrerende...tror jeg må få sambo til å sende ut en test i morgen, så får jeg håpe den rekker å komme ut før jeg skal hjem:-) Tror ikke jeg tørr å be noen å ta med en test ut....Jobber på pattform ja....Jeg krysser fingrene å håper!
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/10/526484.html Haha... har du såååå lyst å teste at du måtte få hele plattformen evakuert slik at du hadde en god grunn til å komme deg til land og få tak i en test???? Hihi...sorry, måtte bare "mobbe" litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå