Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Noen som har eller kjenner noen som har barn som går på Sinsen barneskole? Hvordan er den?
emiliemamma Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 hei! Jeg har ikke barn som har går på Sinsen skole,men vi bodde på Løren og datteren vår sognet til Sinsen skole den dagen hun begynner. (hun er 3 år så en stund til da.) Snakket med flere barn i nabolaget som gikk der og flere foreldre. Inntrykket var ikke bra. Mye vikarer,utrolig skittent der (er ikke prippen jeg!),lite oppfølging ved spesielle behov m.m. Var innom skolen en dag også bare for å se og ble ikke akkuratt begeistret.Var så utrolig "slappe" de lærerne jeg pratet med. Litt vanskelig å forklare, men alt i alt var inntrykket av skolen heller dårlig. Vi valgte å flytte før skolestart. Hadde tenkt på det lenge uansett. Hvis dere bor i området ville jeg forsøkt om det er mulig å begynne på Løren skole istedet. Den er helt ny. Ligger i nærheten av ishall og treningsbane og har også flott tilbud til sfo (har vanlig og idretts sfo). Men vet det er vanskelig å få plass der hvis Sinsen skole er nærmere. Men verdt å prøve! Hvis det er en stund til barnet ditt begynner på skole er det også en ny skole ved Hasle som er under planlegging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå