Gå til innhold

Okei, en real hyllest.. (Positiv, hehe... )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det er morsdag i morgen, vil jeg bare legge til her en positiv tanke..

Jeg er kanskje en av de få som har en strålende snill svigermor som ikke aner hva godt hun kan gjøre for oss. Hun har en helse som sliter på henne både fysisk og psykisk, og en mann som må behandles omtrent som et barn. Men allikevel setter hun seg på toget i 7-8 timer og kommer å hjelper oss når vi trenger det. Hun er lærer og bruker alle feriene sine til å komme hit å være med barnebarnet sitt. Og er overlykkelig over at nr 2 er på vei.

Hun kjøpte barnevogn til oss, og skinnpose, og vil nå kjøpe lekegrind til minsten i magen. Hun kommer alltid med små drypp til oss, noe vi er umåtelig glade for. I fjor på morsdagen kom det blomster på døra her, det var fra svigermor som ønsket meg god morsdag. :D Det samme gjorde vi til henne i år, bestilte blomster og konfekt og sendte på døra hennes. :D

Mine foreldre er så si ikke tilstedeværende. De bryr seg osv, men de bor i utlandet og er sjelden hjemme. De ringer og spør hvordan vi har det, støtter evnt økonomisk og får bilder av oss. Men det kan virkelig ikke måle seg med slik svigerforeldrene mine stiller opp for oss. Svigerfar som er litt sær, vil oss bare godt, men han er litt sosialt handikapet kan man si.. hehe, men hjelper oss med alt kan. Utbygging og div, tegner for oss, han er arkitekt og står på. Der grenser det kun på hvor mye vi orker av han.. :D

Så det ville jeg bare si... at det finnes snille og gode svigermødre også. Aner ikke hva vi skulle gjort uten henne ! Det er sikkert sjelden, men vi gleder oss alltid masse til hun kommer hit. Om det er for en helg eller uker :) Til sommeren har hun satt av ferien sin for å bo her hos oss. Fordi vi ikke har noe slekt her vi bor nå, så vil hun det. For da kan hun passe frøkna når fødselen nærmer seg, og når mini kommer :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg har også ei svigermor som er helt super. Mangler ikke på at mine foreldre stiller opp og gjør så godt de kan heller, men de bor tross alt mange timer unna så det blir begrenset hvor mye vi får sett de. MEN mamma ringer titt og ofte for å høre hvordan det står til med meg og våre foreldre går veldig godt sammen også :-)

SÅ jeg henger meg på denne og vil hylle både mamma og svigermor :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...