Gå til innhold

hva skjer a???

Anbefalte innlegg

Skrevet

mensen nå igjenn,er jo bare 2 uker siden sist,dette er utrolig kjedelig...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Å stakkars deg.....

(Jeg har bare blødd i 5 mnd, så du får ikke noe sympati ;o) )

Har du bytta prevansjon??

Det er MØKK kjedelig!!!!!!!!

Skrevet

å stakkars deg sier bare jeg,nei ikke byttet prevansjon,går ikke på noe.Så syns dette er merkelig. Unnskyld att jeg spør,men hvordan i alle dager kan man blø i 5 mnd???

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, hadde jeg visst det, så hadde jeg finni en løsning på det! Brukt over 1000 kr på prevansjon og legetimer nå siden ungen ble født! :( Eller, jo , forresten, jeg hadde et opphold på 2 uker etter at renselsen var ferdig... juhu, mye sexliv av sånt! Haha.

Kanskje du og har en syklus på avveie?

Skrevet

Å hoi å hoi,stakkars virkelig deg,ja blir veldig mye sex liv. Ja kan godt vær jeg har,jeg vet virkelig ikke. men blir litt små sprø,irriterende nok att den kommer 1 gang i mnd,men når den kommer 2,da blir jeg gærn.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sexlivet er litt sånn: "du, nå har jeg ikke blødd på 2 timer, skal vi ta en kjapp en??" Haha :) Jeg dæver!

Men nå har jeg ikke hatt mensen på 2 dager, TO DAGER!! Juhu!!! hehe.

Kanskje du må ta en tur til legen hvis det vedvarer?

Skrevet

Ja,hehe.Nå måtte jeg le,blir nesten sånn da,kjente meg litt igjenn ja,bortsett fra att jeg ikke har det så ille da. ja 2 dager hehe,jeg kan jible over 2 uker da,men i dag så var den der søren meg igjenn. Får drøye det litt,og bestille en time til min sexy gynekolog,hehe

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, tror nesten du får gjøre det ;) kan jo hende det blir litt kos på gubben i kveld, siden jeg har vært utenfor faresonen så "lenge".. hehe.

Vurderer og røske ut alt som er der! haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...