Gå til innhold

Hva syntes dere om disse kjolene da ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig amerikanske.

Så ut som noe damene som er med på "The Bachelor" kunne hatt på seg - ikke min stil med andre ord ;)

Skrevet

OYOY!!! Der va mye fint!!!!:)

Skal du kjøpe?

Skrevet

Hehe, muligens importere ja..

Og andre kjoler da...

Skrevet

lamela leter etter en kjole til høsten skal i 2 bryllup MEN jeg vil ha en kjole som ikke er så lang som de er på den siden samt jeg vil IKKE ha en strepless...

leter som en gal p nett....men finner ikke noe....

Skrevet

Hehe, skal lete jeg og legge inn på bildene mine... spesiel farge elller str ?

Skrevet

str 34 har jeg og kler rosa og lysebl[tt samt sort...men liker kjoler som er litt mer konservative enn de som er supersexy hehe om du forst[r...

Skrevet

wow la den til p[ favoritter jeg...julebordsesongen er vel over men hehe...skikkelig sexy det der da...men ikke egnet som bryllupsantrekk hihi

Skrevet

OMG.. Skulle gjerne hatt kropp til å gå i en av de kjolene på den siste linken der..

Skrevet

Ja, det skal letes lenge før en finner kjoler som er mer sexy enn det og samtidig ikke være vulgære.

Men de går ikke på min 2X kropp heller ... hehe.

Skrevet

Sukk, ja de er lekre.... :-)

Skrevet

Sexy sexy sexy!!!

Akkurat noe jeg kunne gått med! :-) Du får si fra om du tar dem inn! :-)

Skrevet

Hvilke link ? Sexy eller ballkjolene ?

Skrevet

Den andre linken med "sexy" kjolene var vulgære og billige , overhodet ikke sexy i mine øyne.. Orket ikke trykke inn på alle bildene på første linken, men de var ihvertfall bedre...

Skrevet

Syntes det var flere som var fine på den første linken :) men på den andre linken syntes jeg alt var helt grusomt :-S skikkelig vulgære kjoler! og ikke sexy i det hele tatt sett med mine øyne.

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Sinnsykt mye fiiiiiine kjoler:-) Fikk lyst å kjøpe noen av de!!!!:-))))

Skrevet

Her er jeg enig med vakre regnbuens barn ja! Grusomt tacky, harry og vulgære kjoler på den sexy-linken, og de andre var også helt forferdelige! Skjønner ikke at folk synes sånt er fint. Blargh! Jeg hører folk blir fornærmet når man møter opp i sort i bryllup, men det hadde vært greit for meg. Kommer du derimot i noe fra de sidene blir jeg fornærmet! hehehehehe...

;)

Skrevet

Ja, men de har jo kjoler fra 40 tallet og....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...