hollering Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Nå har han logget seg inn på min msn,(har byttet alt av passord for lenge siden,men glemte den ene,var sjelden der inne.) der har han chattet med en som ligger på vennelisten også innviterte han hjem på kaffe her i går.... du kan tro jeg så ut som et spørsmålstegn når vedkommende sto på døra,som forøvrig ikke fikk komme inn.... hva skal jeg gjøre med det???? Og ja jeg vet det er han,dette bare føyer seg inn i rekken av syke,syke ting den mannen gjør og har gjort...((
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 På tide å bytte passordet først og fremst? Og være forsiktig med å fortelle personlige passord til folk...
hollering Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2008 Byttet alt for lenge siden,men tenkte faktisk ikke på msn,er jo nesten aldri inne der,Og ja har byttet nå,blir bare så oppgitt!!!! Vi var jo samboere en gang,da deler man de merkligste ting,men har lært nå..))
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Jøss, er det mulig da? Har hørt om ekser som gjør skikkelig utspekulerte ting, men det der var jo mer som en barnslig spøk. Hvis han gjør så mye syke ting, så anmeld han!
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Man lærer så lenge man lever... eller noe sånt... Mailen er jo noe av det første jeg ville "sperret" for eksen om det hadde vært nødvendig... Ville aldri gitt passordet til typen min uansett, det er privat... Men men, du får bare pønske ut en hevn. Eller la være å bry deg, det er nok det verste du kan gjøre mot ham :-)
sannamin* Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 huff.. Jeg anbefaler deg på det sterkeste å bryte ALL kontakt hvis det er mulig. En psykiater sa på en forelesning en gang at hvis dere kjenner noen, det eneste rådet jeg kan gi er å stikk av! etter mange år i behandling blir de bare verre... av erfaring...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå