Gå til innhold

noen andre magelause gravide i uke 24 + ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja nå e eg 24+ 2 da... forrige uke følte eg at eg såg en liten smule gravid ut, men nå ei uke etter er magen borte vekk.. har full fest i magen så vet småen har det greit, men skulle ønsket magen min kunne bli en skikkelig fin gravid mage snart.. føles nesten som om eg bare har lagt på meg.. hadde virkelig trudd magen hadde komt nå... noen andre i samme båt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg har fått stor mage alt. Spent på hvor stor den vil bli til slutt.... Koselig med mage, men hadde ikke gjort noe om den var litt mindre enda kjenner jeg :-)

Min mann var borte i 3 dager og noe det første han kommenterte når han kom hjem var at magen min hadde vokst....

Så lenge du kjenner at den er aktiv er det ikke så farlig. Må huske at det er så forskjellig hvordan den ligger der inne og så har det vel litt betydning om du har litt polstring på magen fra før eller ikke :-)

Skrevet

Hei!

Jeg er 13+4 dager på vei i dag, og føler at den lille magen jeg har hatt de siste to ukene har forsvunnet...Jeg liker det ikke må jeg si, lurer på om dette er vanlig nå i begynnelsen..

Du er ialfall heldig som kjenner liv, da har nok den lille det veldig bra der inne:)

Gleder meg til å kjenne liv, har vært på ul og hørt hjerte banke, har vært gjennom ivf, så kjenner at jeg fremdeles er litt urolig for at ting kan skje.

Skrevet

Er ikke i din situasjon men har ei venninde som ikke fikk mage i det hele tatt siste svangerskap. Kan jo legge til at hun ikke visste at hun var gravid en gang føre jenta hennes ble født. Hun dro på sykehuset med magevondt og fikk etter undersøkelse beskjed om at det var fødsel på gang. Snakk om sjokk...

Det var hennes 5 barn og de andre 4 ble også oppdaget sent ut i svangerskapet. Så vi er alle ulike.

Men jeg skjønner at du vil ha mage for jeg elsker å vise omverden at jeg er gravid og er veldig stolt av magen min.

Du får sikkert mage om noen uker. Du skal se at plutselig så er den bare der liksom...

Skrevet

Jeg vil absolutt si at jeg har fått mage i forhold til hva jeg har når jeg ikke er gravid. Men jeg får alltid høre at jeg er mager osv. Stygt å si det til noen synes jeg, men.

Uansett da, så sånn sett har jeg fått mage, men det går tregt. Trodde jo den skulle være kjempe stor nå. Ser ut som om jeg har lagt litt på meg når jeg har klær på.

Synes også i det siste at den har vært stor både morgen og kveld, men i morges var den jo nesten flat. Ble jo helt redd. Men det gikk ikke lang tid så bulet den ut.

Godt egentlig å høre at det er flere som ikke har fått så mye mage, for jeg har nesten vært litt bekymret. Men jeg var nettopp på 24 ukers kontrollen, og den lå bitte litt over på fundus målet. Fin hjertelyd. Godt å høre, for den har vært svært så rolig der inne i det siste.

Men da er jo alt bra. Jordmor var nå heller ikke bekymret så.

Når jeg tenker meg om så er det to stykker som helt sikkert ikke vet jeg er gravid, som spurte meg her om dagen om jeg hadde baby under jakka, så da må det jo vises. De ville vel ikke spurt hvis de var usikre. Det kan jo isåfall være en sjangs å ta. He, he.

Jeg ble iallefall kjempe stolt og gald, og jeg vil bare vise frem min vakre mage:)

Skrevet

er i uke 24 jeg også. Begynner å få litt mage, men det er kun fordi jeg selv vet at jeg er gravid. For alle andre ser jeg bare litt småtykk ut rundt magen.... Gleder meg masse til jeg får litt mage å vise frem jeg også.

Skrevet

Er 22 uker nå, litt kortere enn deg, men det synes ikke noe særlig her heller. Kommer nok litt ann på typen klær jeg har på, men for de som ikke kjenner meg kan jeg like gjerne bare ha litt polstring foran.

Sist hadde jeg stram gravid mage på denne tiden, men jeg trøster meg med at jo lenger tid det tar før den "popper" ordentlig ut jo kortere tid kommer jeg til å ha de plagene som naturlig følger med en stor og tung mage; )

Skrevet

Det kommer jo ann på kroppsfasongen også. en liten slank jente har som regel mye mer mage i uke 24 enn en som er høy og evt kraftig. er du lang i livet har jo den lille i magen bedre plass å skjule seg enn om ikke.

Så lenge jordmor sier alt er i orden så vær glad du ikke er blitt en dundre. Bruk trange topper og fremhev magen hvis du vil at alle skal se det.

Skrevet

Er 14+4 i dag jeg og føler meg egentlig bare feit. Buksene begynner å bli trange, men det er langt ifra noen babymage. Håper den kommer snart, men det kan ta tid ser det ut til. Er 168 og veide ca 60 kg før jeg ble gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...