Gå til innhold

noen som har emmaljunga bilstol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva måtte dere gi for denne? og har dere også adapter slik at dere kan montere denne på vogna? har egentlig kjøpt både bilstol og understell til denne av merket bebe confort, men så fant jeg ut etterpå vårt noe spontane kjøp at emmaljunga har bilstoler som du kan montere på vogn understellet.. lurer på å selge det som vi har kjøpt og kjøpe emmaljunga sitt istede.. siden vi allerede har emmaljunga vogn.. da hadde vi jo bare trengt et understell..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

inne å dytter litt.. vil gjerne høre hva dere som har denne bilstolen syns eller om noen vet hvordan den har kommet ut i test...

Skrevet

Har kjøpt Emmaljunga vogn, men ikke bilstolen. Den er så ny i Norge at den ikke har vært med på noen tester- så derfor turte jeg ikke kjøpe den. Ikke tror jeg at jeg hadde brukt den så mye på understellet på vognen likevel.

Har Maxi Cosi sin...

Skrevet

Først vil jeg si at det er strenge kontroller på¨bilseter her til lands. Så jeg tror ikke du trenger og bekymre deg for sikkerheten til babyen som sitter i det. ha selv kjøpt sete, vogn og den adapteren. Tror det var ca 1649,- for setet og 250,- for adapteren. Gleder meg til og bruke det. Selv om jeg kanskje ikke kommer til og bruke setet på vognen så ofte, så har jeg isåfall mulighet til det nå.

Skrevet

Vi skulle ha denne, men på butikken sa de at basen (isofix) ikke var godkjent ennå. Det var bare småting som gjensto, men for hver gang de ikke fikk den godkjent, måtte alt mulig endres på, så de kunne ikke garantere når basen kom for salg. Dette sa de i butikken i januar iallefall. Basen var viktigere for oss enn det å kunne sette den på vogna, så her ble det maxi cosi likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...