TusseMor07&09&14 Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Jeg er nå 5 dager over IKM. 2 dager før IKM tok jeg en negativ billigstrimmel på morgenen, senere samme dag tok jeg en positiv CB digital. Etter det har jeg prøvd med billigstrimler flere ganger, og de slår ut negativ. Og nå i ettermiddag tok jeg en CB digital igjen, og den var negativ! Hva søren skal jeg tro da? Blir så stressa, og vet ikke hva jeg skal tro! Det kan jo ha vært en kjemisk graviditet, men hvorfor alle disse murringene, humørsvingningene og generelt følelsen av å være gravid. da jeg gikk med lillegutt så tok jeg QR 2 uker etter IKM, og den var svak... Hva skal jeg gjøre? Og hva tror dere? Søren at det er lørdag altså! Hjelper vel ikke å stikke å kjøpe flere tester heller... hmmmm.... føles ut som om det blir en veldig hyggelig helg:o(
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Kan være at den positive testen ikke var riktig, eller at den negative ikke var riktig. Så lenge du ikke har fått mensen er det fortsatt håp! Kjøp en ny CB på mandag og ta den tirsdag på morgenurin. Da burde den slå ut positivt dersom du er gravide. Lykke til!
TusseMor07&09&14 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2008 Ja... jeg får vel prøve igjen... Har ikke fått mensen nei. Har liksom forstått det som at hvis det er kjemisk graviditet så komme mensen rett etter IKM og, og den er jo ikke kommet. krysser fingre jeg... Takk for svar:o)
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Jeg testet svarkt med billigstrimler og sterkt med cb samme dag. Tror cb er den beste! Vent noen dager og test med cb. Mulig du har for lite hcg enda! Lykke til!!
TusseMor07&09&14 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2008 Har testet negativt med billigstrimmel hele tiden, men tok en CB digital som var positiv for en uke siden... og i dag tok jeg en negativ CB digital igjen... Håper du har rett at det er for lite HCG enda... Har ikke fått mensen heller, og den burde vel kommet snart, om det var snakk om en kjemisk graviditet... hmmmm.... Takk for svar!
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Jeg vil jo tro du er gravid siden du har testet positivt en gang!!! Da har du hcg i kroppen, så det er bare ett tidsspørsmål før du får en positiv test til! Kjøp en digital cb på mandag, da har jo hcg nivået doblet seg og du får positiv test! De er de beste testene også. Har både kjøpt el tester og graviditets tester på billigtester.com og fant aldri el, og hadde bare svake svake tester på graviditeten, og jeg er gravid nå! Lykke til på mandag!!
TusseMor07&09&14 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2008 Hmmmm... joda, men kjennetegnet på en kjemisk graviditet er jo at man tester positivt før IKM. Etter IKM så blir testene negative og mensen kommer allikevel... gjerne noen dager forsinket... Men jeg håper sterkt at du har rett tryllepike:o) Tusen takk for svar!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå