Gå til innhold

Hjelp... noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 5 dager over IKM.

2 dager før IKM tok jeg en negativ billigstrimmel på morgenen, senere samme dag tok jeg en positiv CB digital.

Etter det har jeg prøvd med billigstrimler flere ganger, og de slår ut negativ. Og nå i ettermiddag tok jeg en CB digital igjen, og den var negativ! Hva søren skal jeg tro da? Blir så stressa, og vet ikke hva jeg skal tro! Det kan jo ha vært en kjemisk graviditet, men hvorfor alle disse murringene, humørsvingningene og generelt følelsen av å være gravid.

da jeg gikk med lillegutt så tok jeg QR 2 uker etter IKM, og den var svak...

Hva skal jeg gjøre? Og hva tror dere?

Søren at det er lørdag altså! Hjelper vel ikke å stikke å kjøpe flere tester heller...

hmmmm.... føles ut som om det blir en veldig hyggelig helg:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei.Siden du hadde en positiv digital 2 dager før ikm å kun negativt etter det så tyder det på en kjemisk graviditet.Du skriver at du fikk svak positiv test 2 uker etter med gutten din.Det tyder jo også på at du er en av dem som kanskje produserer hcg sent.Du er nå 5 dager over ikm.Hvist det er en kjemisk graviditet så vil du få mensen i løpet av de nermeste dagene.Har du ikke fått mensen til mandag ville jeg tatt en ny test å hvist den er negativ så ville jeg gått til legen å tatt en blodprøve + gyn undersøkelse.Det kan jo være at det er som sist at du ikke får positiv test før 2 uker over ikm.Lykke til.Go klem.

Skrevet

Takk for svar!

Får håpe det bare er jeg som produserer HCG sent da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...