Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har stort sett lagt på sofan i hele dag og ikke hatt noe særlig til mensmurringer ol. Men nå var eg en tur på butikken og ryddet litt i leiligheten og når eg satt meg ned i sfoan igjen nå så kjenner jeg litt murring...flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Helt vanlig dette. Det kommer og går litt hele tiden disse symptomene og jeg også fikk mere murringer når jeg hadde gjort litt. Husk at det er mye som skjer inne i livmora di nå og den må utvide seg for å gjøre plass til spiren som stadig vokser :-)

Skrevet

Hei hei, har denne murringen jeg også.. Nesten som konstante vage menssmerter som forsterker seg når en er i aktivetet.. Har oppdaget at dette, samt småkvalmen, blir mye bedre når jeg drikker en spesiell te jeg har kjøpt på Sunkost: Lemon & Ginger Tea ( helt ufarlig, uten koffein ) Den lukter pyton, men smaker veldig godt :-) Dette hjelper meg utrolig godt :-)

Er selv 6+6, hvor i løypen er du ?

Skrevet

Jeg har det samme. Det morsomme er at jeg har hatt det sånn hver eneste mens hele livet mitt også.Var jeg aktiv så ble det mer vondt, og det er det nå og!

Skrevet

Jeg er igrunn usikker på om jeg er gravid i det hele tatt...det øser på med symptomer men bare negative tester...hadde også en menslignende blødning 4 dager før tiden som varte i to dager og var mer "slimete" enn vanlig(mmm gooode detaljer hehe).

Men HVIS eg er gravid så er eg i forhold til babyverden 6+3 i dag, men tror ikke eg er så langt...muligens derfor eg bare får neg tester også pga lav produksjon av HCG og seinere el enn vanlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...