skunkenblomst Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 ...og hva begynte dere med? Jeg har en sønn på 3 mnd og tenkte jeg snart skulle begynne med noe annet enn mm og mme.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Jeg begynnte med det da min hadde rundet 3mnd. Begynnte med maisgrøt blandet i mme. Blandet det til velling jeg. Men de sier det ikke er noe bra. Men det er ikke så lett når man ser barnet vil ha mer og mer mat.
Legekjærringa Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 begynte ikke før 5,5 mnd fordi han la så utrolig fint (mye) på seg med kun MM. Gir smaksprøver nå, grøt, potet og fruktmos men er ikke opp i fulle porsjoner ennå- Han er 6 mnd. nå
Sommerfugl78 Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Han fikk litt maisgrøt fra 4 1/2 mnd. Nå er han 5 1/2 mnd og får to halve porsjoner pr dag. Så lenge barnet legger fint på seg trenger en ikke gi annen mat før 6 mnd, men kan begynne med smaksprøver fra tidligst 4 mnd, er det som er anbefalt
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Ville ventet en stund til hvis det ikke er veldig viktig for babyen at han får mer mat. Jeg begynte med veldig tynn velling ved 5,5 mnd og grøt ved 6 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå