Gå til innhold

Er veldig skuffa over sambo nå !!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han reiste ut kl 1030 for å kjøpe overmadrass og trehjulsykkel til Sander, også snakket han om at han kanskje reiste til H som bor 8 mil unna han skal spørre om han vil være forlover til samboern min :)

men jeg har ikke hørt et pip fra han, han kunne det minste ha sendt en sms eller ringt synes jeg...her sitter jeg hjemme med 2 barn en lørdag ettermiddag...heldigvis så har vi snille barn så det er ikke så mye styr akkurat....har laget muffins for jeg kjeda meg mens ungene sov i ettermiddag, men nå begynner jeg å kjede meg *sukk*

har lyst å sende sms for å høre om når han kommer hjem, men ikke søren om jeg gidder.....kan jo nevne at det var litt knisninger når han dro, og det er ikke så veldig ofte det er det heldigvis!

så her sitter jeg han har vært borte i 5.5 time er spent å se når han kommer !

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må da vite bedre enn å si du er skuffet over noe her inne på dib!! Fy slemme deg!!

 

Er lov å være skuffet når man sitter stuck med unger en hel lørdag og gubben ikke gir lyd fra seg. Men hvis det var litt småkjekling før han dro så kunne du jo ta første steget å sende en hyggelig melding da:)

Skrevet

Cat78 ¤oktoberjente¤

 

hæ skjønte ikke den første setningen der akkurat?????

jeg ringte sambo opp igjen kl 11 så han hadde ringt da, men hørte ikke tlf....og da sa han bare at han hadde kjøpt madrassen

jeg er så lei av å sende sms først så nå får det være hans tur synes jeg!

og det er jeg som ber om unnskylding hver gang vi har "kranglet" også så denne gangen orker jeg ikke det :(

han får 1 time til på seg hvis ikke så må jeg bare sende sms å høre når han kommer hjem.......

Skrevet

Hehe, jeg mente bare at du ikke måtte skrive at du var skuffet, for da får du bare pepper her inne:) Sånn som hun med svigermor og kaken.

 

Nei, da synes jeg du skal vente litt med å sende melding. Men er litt dårlig gjordt av han å bare bli borte hele dagen da. Da hadde jeg blitt litt snurt også enda jeg bare har en tulle!

Skrevet

Kanskje litt forskjell på dette og "kake-problemet"?

Skrevet

hehe håper jeg ikke får så mye pepper som hun med svigermora si :(

men på en annen side så har vi godt av å være litt fra hverandre for det er skjelden vi er ! men synes han kunne sende en sms å si at han reiser fra kameraten......

jeg har 2 barn og det er i underkant av 20mnd mellom de, tror jeg hadde tørna om de ikke var så rolige og snille :)

 

Skrevet

er jo ikke sikkert alle sier det da solstråle69..sikkert noen som tar alle over en kam når de først begynner å gi pepper!

 

Skrevet

Kanskje han er på desperat jakt etter den perfekte morsdagsgaven ???? Og har helt glemt ut tiden ?

Skrevet

ja det hadde jo vært koselig, men tror ikke jeg får noe i morra...han gir meg blomster 1 gang i året og det er til min burdag....fikk blomster i fjor og da var det 2 år siden sist jeg fikk blomster fra han så det er ikke ofte nei...

Skrevet

Uff, da får du trøste deg, med at jeg får heller ikke noe i morgen tror jeg.

Han har bare hvert på job denne uken og så rett hjem. Og har ikke hvert utenfor hjemmet verken alene eller med ungene.

Skrevet

Sånn er samboeren min også :( han kan være borte i nesten halvt døgn før han gidder å gi lyd ifra seg , var ihvertfall sånn før! jeg ble så sint atte fyyyy... ! Kunne dra f.eks. kl 10-11 på formiddagen og klokken 04-05 på morningen kom han inn døra som om ingenting hadde skjedd mens jeg satt kjempebekymret og gråt mange tårer!

Skrevet

fikk sms fra sambo nå, og det stor det bare kjører hjem nå...gidder ikke å svare han en gang!

 

Skrevet

Hæ? Hva er det du er skuffa over egentlig??

 

Hvis han skal reise og spørre en kamerat om han vil være forlover så tar vel det ofte litt lenger tid en 5 minutter eller?

Skrevet

jeg er skuffa over at han ikke har giddi å sendt meg en melding at han reiste til kameraten vel...som jeg skrev så sto det kanskje han reiste...og for det andre så kunne det kanskje ha skjedd han noe !

skjønner jo at det tar mere enn 5 min å prate med han om det..

får bare krysse fingrene for at kameraten sa ja..hvis ikke så var det nesten bortkasta tid !

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...