boll@ Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Venter nummer to i oktober og har en jente på 21 mnd fra før. Må innrømme at jeg klarer ikke å engasjere meg like mye som med første mann.Men det har vel noe med at dagene flyr avgårde med en liten krabat i huset. Har fortalt det til mine foreldre, og de engasjerer seg heller ikke like mye. Håper bare mors følelsen blir like sterk for nummer to. Det håper jeg og tror den gjør, men nummer en er selvfølgelig veldig spesiell. Dere med flere barn, kommer morsfølelsen med en gang med nummer to og tre også?
Trulte76 Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 jada morsfølelsen blir det samme:) Når man har en fra før, så går svangerksapet så fort at man rekker nesten ikke være gravid hehe..jeg syntes iallefall det gikk mye fotere med nr 2 enn med nr 1. Så er det jo helt nytt 1. gangen også, så man blir vel mere engasjert sånn.. Og morsfølelsen kom med det samme..kom hjem på julaften..hun er født noen dager før jul bare.. Husker jeg så henne ligge å sove å jeg ble så rørt over at jeg virkelig hadde skapt denne skjønne jenta der
boll@ Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Takk for svar:) Det var godt å vite. Gleder meg til å treffe den nesten prinsen/ prinsessa mi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå