Gå til innhold

er det noe galt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 31,og føler utrolig lite bevegelse.kjente litt ved 6 tiden,og kjenner litt hikking nå..men,det er veldig svakt beveglese.sambo kan ikke kjenne noe som helst..er dette normalt? blir så nervøs når det er så lite beveglese.men,var på ul i uka som var,og alt var bra. men,blir fortsatt litt nervøs når jeg føler så lite..noen som opplever det sammen kanskje og kan komme med noen betryggende ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

drikk noe kaldt gjerne søtt, og legg deg ned, og ta å gå over magen med fingrene,fort og med litt trykk. det gjorde jordmor på meg å fikk min lille til å våkne. ho gikk over med fingrene rett under ribb beina

Skrevet

har akkurat drukket kald jucie og spist litt sjokkolade,men kjenner fortsatt ikke noe..tenker som så at det sikkert ikke er noe galt,men er litt bekymra også..var jo som sagt hos jordmor på torsdag,og da var jo alt bra.

har vurdert å ringe føden for å høre,men føler meg så ille til bry på en måte da..at jeg er for overbeskyttende på en måte..også skal jeg til jordmor den 12..men,,,ja..syns dette er litt vanskelig.:S

som dere sikker skjønner er dette første gang:)

noen flere som har noen tanker og tips til meg?

Skrevet

lykke til da. bare å ringe. jeg har opplevd tidligere dårlig med spark og at det var noe galt, så jeg venter ikke med å ringe hvis det er noe. det er jo jobben dems å svare på spørsmål og følge oss opp :) barna sover jo lengre å hardere etterhvert så bør ikke være noe, men har du ringt å fått en sjekk så slipper du å tenke noe mere på det.

Skrevet

uff da..var det noe veldig galt da? hvis jeg kan spørre om det..?

legger meg litt ned og prøver å kjenne etter litt til,hvis ikke kan det hende jeg tar en tlf:)

Skrevet

Kjenner du absolutt ingenting? Hvis du kjenner noe så er det jo greit, jeg er i uke 30 snart og har variable dager, men kjenner liv hver dag. Er det ektremt endring av mønster da? Eller har du hatt rolig dager før?

Skrevet

kjenner litt,mn veldig svakt,,er ikke sånn at typen føler no liss..kjente liv ved 5 på morgen i dag,og litt hikking i sta..har egentli vært roligere de siste dagene..

er sikkert ikke no galt,bare jg som er litt hysterisk vel..heh..

Skrevet

høres jo ut so det ikke er så verst siden du har kjennt opp til flere ganger i dag, hvis sparkene geller bevegelsene går mer inn i deg enn ut mot magen er det ikke rart om din kjære ikke merker det.

hos meg gikk det veldig galt sist, morkakesvikt og for lite fostervann.

men du var jo til kontroll, var det med ultralyd, nå husker jeg ikke hva du skrev heller. men de ser jo gjerne etter det meste og da er lillingen din mest sannsynelig bare litt trøtt i dag :)

Skrevet

ja,er jo sant det..:) takker for svara=)

Skrevet

Kjenner til hysterien ja. Det er forresten meg som skrev ett lignene innlegg litt nedenfor. "Overskrift andre i uke 30..."osv.. Jeg pleier å la typen min legge hodet inntil magen for han kjenner som regel flere bevegelser enn meg da. I dag og i går er det for meg litt rolige dager i magen. Det har akkurat vært 2 døgn med bevegelse hele tiden. Så det er kanskje ikke så rart at den vil hvile litt. Har hatt det sånn før også...dager som er litt merer turbo og plutselig dager der den er roligere igjen. Men tror det er viktig at man iallefall kjenner liv.. Kan jo være at den bare ligger litt andeledes til også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...