Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Jeg har muligens et litt rart spørsmål, men lurte på om det er flere som har erfart at de får vondt i halsen etter å ha gitt mannen oralsex??! Jeg ahr selv erfart med flere av mine kjærester opp gjennom tidene at jeg kan bli sår i halsen og få vondt for å svelge (som en halsebetenelse) etter jeg ahr gitt ham oralsex.. Jeg er bakteriefreak og pleier kreve full overhaling av utstyret hans i dusjen først, med såpe, skrubbing og spyling (takler bare ikke "rekelukta"), så det skal også være rent for at jeg skal ta den i munnen. En gang jeg sugde en ex, hadde vi hatt sex både på kvelden og morgenen først, så det var egentlig veldig mye "gugg" på den. Mne tenkte jeg for en gangs skyld skulle være litt vill og uhemmet og impulsiv. Dette resulterte imidlertid i at jeg ble sengeliggende med skikkelig halsonde og feber i flere dager etterpå. Nå en kveld hadde sambo en ordentlig tungejobb på meg, og nå har han blitt liggende med vanvittig hovne mandler, feber osv. Han hinter om at det er pga at han gjorde det på meg, noe jeg bare har blåst av- det er jo influensatid!! Men når jeg tenker emg om kan det faktisk hende han har rett..? Jeg har ihvertfall erfart dette så mange ganger selv at jeg vet det ikke er tilfeldig. Det går liksom litt tid mellom jeg utfører oralsex på ham, og det er påfallende at jeg ofte får vondt i halsen etterpå. Noen som har en forklaring??!!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Da skulle i tilfelle min mann hatt mye halsondt, men han er så å si aldri syk!!!! Tror ikke dette har noen sammenheng jeg. Men dersom mannen din må vaske seg med såpe hver gang du skal gi han en sugejobb så er det ikke sikkert han klarer å skylle av all såpen igjen. kanskje det er den som gjør at du blir sår i halsen??? Ikke vet jeg, men bare et tips. Dersom din mann er syk og du svelger til slutt er det kanskje ikke så rart at du blir dårlig etterpå, men utover det kan jeg ikke se hvilken forklaring det skulle vær ei alle fall! Har faktisk lest en plass at det skal være helsebringende å suge av en mann... Vet ikke om det stemmer og ikke har jeg tenkt å teste det ut selv heller, men.... Kanskje noen andre som har erfart det samme som deg?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Ja lurer virkelig på dette, altså. Jeg har ikke gitt ham oralsex mens han har vært syk heller, og pleier ikke svelge sæden. Er bare så påfallende at det skjer nesten hver gang etter jeg ahr gjort det, og spesielt ille var det den gangen han ex'en ikke var renvasket, akkurat som om jeg ikke tåler kjønnsbakteriene.. dette er jo noe je kunne tenkt meg å spørre legen om, men det tør jeg selvsagt aldri! jøss, helsebringende.. ja? Ikke funket sånn på meg hittil:)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Hei... Synes ikke akkurat dette er innlegg som interesser så mange, hva med å konsentrere seg om graviditet og fødsel.. ??
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Innlegget hører naturligvis inne under forumet "sex i svangerskapet", men siden det nesten er null aktivitet der inne prøver jeg lykken her. Det er i grunnen en ganske stor andel av innleggene her inne som IKKE er åpenbart relatert til svangerskap og fødsel da, så da er det vel bare å hoppe over de overskriftene som ikke interesserer deg?? Hva med de som spør om flekkfjerning fra hvitt tøy, beste pc, bra feriesteder, tips til middagsmat (hver BIDIGE dag), hvordan lage ostekake, når City Syd i trondheim stenger ja... you name it. Ingen slike innlegg som har en klar sammenheng m graviditet akkurat!!! Og hvor pokker skal man spørre om slikt man lurer på om ikke her, her har man jo muligheten til å spørre om hav det måtte være så skjønner ikke at dette skulle være annereldes
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Hmm..dette har jeg personlig aldri opplevd, og det er lett og tro at det kanskje er tilfeldig. Skjønner hodt at du stusser litt på dette. Kanskje du er en som lett får halsbetennelser. At du har litt for mye bakterier bak på mandlene og derfor lett får infeksjoner. Tror det er grunnen til at noen fjerner mandlene. Men da må dere vel begge ha streptokokkbaterier i underlivet om jeg ikke tar feil? Vet ingenting om det er så vanlig.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Takk for svar:) Har tenkt på dette selv også- jeg hadde nemlig veldig lett for å få halsbetennelse som liten, så ofte at jeg faktisk fikk kronisk betente mandler og fikk dem fjernet. Jeg får derfor ikke så ofte vondt i halsen og forkjølelse lenger etter jeg fjernet dem, men kan jo være at jeg bare er spesielt ømfintlig for bakterier eller noe ja..?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 Jeg vet ikke hva jeg skal svare her, men tror nesten det er like greit å spørre legen selv om det kanskje ikke frister så mye. Aldri opplevd det selv heller så... Husk at legene hører og ser veldig mye rart. Har selv spurt om flaue ting til legen, men aldri opplevd å bli ledd av fordi :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå