Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 man forskjell på kynner, masrier og rier?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Kynnere er litt ubehagelig, masrier er mer som murringer, og rier en vonde
mia engel&fia frøken Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 sånn jeg husker rier, var det mere tak og strømninger ned på siden av magen, med kynnere strammer det mere på selve magen ikke så mye på siden. vet ikke om folk opplever likt som meg, det får vi sikkert se
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Riene kjente jeg bare i ryggen... kynnerne gjør magen hard... på meg ihvertfall...bygger seg ikke opp på samme måte som riene. For di vet du når di begynner, når di når toppen og hvor lenge det er til di er over
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Masrier er / kan være like vonde som rier. De kan komme regelmessige men de har ingen funksjon. Åpner ikke opp. Jeg hadde masrier i 4 døgn hvor jeg ikke fikk åpning og de var vonde, var sikker på at det var fødsel på gang. Kan ikke sammenlignes med kynnere. Jeg måtte få sovemedisin på føden for jeg klarte ikke å sove fra de. Jeg klarte ikke å kjenne forskjell på masrier/ rier hvertfall. Men kynnere kjenner du forskjell på.
mai mammaen til to Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 nå har jeg ikke vært plaget med maserier eller kynnere.. men husker godt at jeg var ikke i tvil når riene først satt i gang da jeg fikk datteren vår. au au au..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå