Gå til innhold

Da er jeg 1 uke over ikm, og tester bare neg:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men sist jeg hadde " TR" var d bare blod i utfloden i 2 dager, så tviler på at jeg hadde tia mi da å..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en venninne som testet positivt først 2 uker etter ikm ;-) så det er fortsatt håp for deg :-)

For noen kan det til og med ta enda lenger tid! =)

Krysser fingrene for at du er gravid ;-)

Skrevet

Du er ikke aleine.Jeg sliter akkurat med det samme problemet, enten er tr veldig forsinka eller så er det noe annet. Vanvittig irriteranes.

Skrevet

Hei!

Jeg har det slikt jeg og.

Er 1 uke over IKM og har testet neg til i dag!

En meget svak positiv test i dag!!!!!!! Tør ikke å hoppe i taket ennå, før jeg er helt sikker......

Har gått med litt "mensensmerter" i det siste, men jeg er aldri over tiden.

Har prøvd nå i 6 mnd. Det tok bare 6 mnd med min første også.

Krysser fingrene og tar ny test på Valentines day! Håper på positiv da, så kan jeg pakke den inn til min samboer!!!!!

Skrevet

Jeg er nå 25 dager over IKM, ingen TR, og bare neg tester..

Er altså så lei!!!

Må snart til legen hvis ikke TR kommer...

Skrevet

har dere symptomer på graviditet ?max tiden de sier det kan gå er 24dager etter befruktning (pernilleinfo)

Meen, så er det noen som teset pos litt senere, men hcg'et skal jo være steget såpass etter 2 uker, så om du er en uke over ikm er d fortsatt håp:) prøv igjen om noen dgr:)

Skrevet

Nei, det er det verste..

Jeg bare ser gravid ut..

Har lagt på meg bittelitt på magen, og det er KUN foran!!!

Sånn 2 mnd mage liksom.. hehe

Skrevet

Jeg skriver meg inn hos dere fortvilte jeg også! Er 3 dager over ikm. Tok enda en test i dag tidlig og ingen antydning til en skyggestrek en gang.....men går aldri over ikm. Får den alltid på dagen så får bare krysse fingrene. Men er litt engstelig for om noe skulle være gale. Hadde MA for to mnd siden og bare hatt en mens siden det...Heldigvis har jeg tilfeldigvis legetime i morgen, så da skal jeg spørre om hun kan teste. Det blir utrolig spennende for den testen er vel riktig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...