Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig kom babyen, men litt fortere enn jeg hadde trodd.

søndag 3.2 kl 20.30 gikk vannet, kan vel heller si d fosset, så jenter, ha libresse night hjemme i tilfelle d skjer dere å. dro til ullevål for sjekk, men kunne bare reise hjem igjen for hadde ikke åpning enda og ikke særlig rier. greit å komme hjem og slappe av, ta seg en dusj osv, men litt før 03.30 måtte vi kjøre tilbake, ble skrevet inn 03.40, og hadde da 2 cm åpning, men helt sinnsykt vondt, riene var da med ca 5 min mellomrom. Ba om epidural, men hun ville vente litt med d pga d ikke var mer åpning. Endelig ca en time senere ble jeg lagt på fødestuen og skulle få epidural, men i d de skulle sette den merket jordmoren at jeg hadde pressrier, så epiduralen fikk de satt i ryggen, men ikke noe mer. HEr har jeg selv ingen mening om tid og sted da jeg hadde ubeskrivelig vondt, men ting skjedde iallefall veldig fort, så 05.21 kom gutten min, da hadde jeg 8 min me pressrier og han kom på 3 presset!! en fin liten gutt som var 48 cm og veide 2855 g, 3 dager over termin.

All skryt til jormoren jeg hadde, hun var bare helt fantastisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulere! kose dere masse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...