jente30L Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 mener jeg så noe på ett tv program en gang med sitron eller noe...?
mamiladi Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Jeg synes å huske et tips fra ekstrem rengjøring :-D edikk og vann (fettløsende), eller bakepulver og vann. He he, dette var kanskje ikke mye hjelp, men får se på det som et dytt :-)
jente30L Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2008 ja mener det var der jeg så og... men der skjærte dem opp sitron og la oppi vannet...
mamiladi Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Kanskje det var det de gjorde? De har så mange rare vasketriks. Husker du om de satte på mikroen? Jeg har en skitten mikro jeg også :-D
2 nøster Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Jepp, en skål med vann og sitron oppi ( eller sitronsaft) Full guffe i mikro ca fem minutter, så tørker man av etterpå.. Fungerer ganske bra!!
Tresnartfire Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Har prøvd det jeg og, funker veldig bra! Blir en deilig lukt samtidig som det blir lett å vaske. Vanndampen løser opp =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå