Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 bare lurer.. når man har sommerbaby... eller maibaby da... Er det vanlig, eller nødvendig å ha dyne i vogna når man triller da? jeg mener på solværsdager.. blir det ikke veldig varmt? Hvis det er for varmt med dyne, bruker man bare pledd da?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Vi skal ha dyne. Men ha teppe med. Kan fort bli kaldt her i norge Men nå har vi babycall med tempmåler. Så kommer til å bruke denna flittig når vi er på tur. Men som sagt dyna skal vi alltid ha. og heller kle av.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Har to sommer/vår-barn og venter et sommerbarn til. Og tynn dyne har jeg brukt uansett, det svaler mer enn det varmer når det er varmt.
Nætte;mortil2 Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Når babyene er så små så har de ingen egen tempraturregulator i kroppen.. Derfor veldig viktig å hjelpe til med dette.. Små bebiser bør sove i skyggen og være dekt over seg.. Så tynn dyne er fint da ja..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 okei, det er det jeg lurte på... visste ikke om et helseteppe ble for lite. Men når de ikke klarer å regulere temeraturen selv så er det vel lett å bli overopphetet med dyne og? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå