hoppendegla Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 har vært på overtidskontroll i dag... CTG og ultralyd... så bar det hjem igjen for å komme tilbake til mandag... er 14 dager over og har bare en times kjøring til sykehuset en vei... så det var to timers kjøring for å si at baby har det bra.. de målte ikke baby så en nok oppi 8 kg før den kommer ut...syte syte syte... er så lei altså..
UngVoksen-over termin Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Halllooo? Da hadde jeg krevd å bli satt i gang når du har såpass lang vei og er så langt på overtid! Du må stå på din rett og si at nå er det nok!! Mandag gir du deg ikke! :-) Lykke til!
hoppendegla Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2008 det hjelper ikke... baby og jeg hadde det bra. regelen var at de ikke setter i gang før de må, å det er dag 21 etter termin.. om jeg ligger å griner i noen dager til får jeg bare klare... dette var vanlig prosedyre..
UngVoksen-over termin Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Merkelig... 21 dager over synes jeg er lenge... og når du i tillegg har så lang vei til sykehuset så kan jo det hende det plutselig blir styrtfødsel og du ikke rekker frem... Jormoren din bør ta en tlf synes jeg... Jeg hadde i allefall ikke funnet meg i det... Min jordmor sa til meg: skal vi ikke snart få deg i gang da?? Og det var en uke før termin... men livmoren var ikke moden så da strippet hun ikke .... kanskje på tirsdag om ikke noe har skjedd til da.. :-)
hoppendegla Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2008 aner ikke... kanskje de tar de så med ro siden jeg er andregangs...
UngVoksen-over termin Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Ja,... men det går jo oftere fortere da... jeg er 3 . gangs... første gang brukte jeg 4 timer - 2. gang 2,5 timer og denne forventes å kommer like raskt... Ja ja... så lenge du aksepterer det så... :-) Jeg hadde ikke gjort det... er allerede så utrolig lei ...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 sykehuset her setter igang fødselen etter 14 dagen over termin max. jeg syns det er for stor risiko å gå så lenge over! stå på dine krav å ikke dra fra sykehuset før di gjør noe på mandag! stå på=)
Sunniva78 har to små Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Huff, du har all grunn til å være frustrert ja. Håper det ikke er St.Olavs du hører til..?
hoppendegla Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. februar 2008 nei, skien sykehus i telemark..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå