Gå til innhold

når fortelle det?;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

til familien, tenker ikke helt sånn offesielt. har visst jeg er gravid nå i ei uke men vi vil vente til vi har vært hos legen i hvertfall.. skal dit om 3 dager;) tenke hvis jeg er 9 eller 10 uker på vei så er det jo ikke så farlig å fortelle det til svigers og mamma. tenkte jeg skulle få kjøpt slike kopper det står verdens beste bestemor og bstefar på til de;) så skjønner de nok tegninga;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nå 7 uker på vei, og vi gleder oss til å fortelle det til familien. Vi har bestilt t skjorte til gutten vår på snart tre år. Der har vi ordnet med trykk som sier: jeg skal bli storebror. Vi har ikke fått den enda, og d begynner å haste litt, har begynt å fått mage.

Skrevet

neimen så søtt da;) har du fått mage allerede ja? har alltid hatt litt mage jeg men kan se det om kvelden men det er nok bare oppblåsthet.

Skrevet

Planen er å vente til jeg er ca. 9-10 uker på vei, men når jeg gikk gravid med førstemann var planen å vente til 12 uker- men når jeg var 5-6 uker på vei visste stort sett alle det..... Er vrient å holde hemmelig når man ligger på sofaen og spyr dag etter dag.....

Skrevet

vist vi blir gravide igjen dette året så skal jeg prøve å vente litt vi har vært på UL, holder på å lage en fotobok av tulla som mamma skal få til hun fyller året, tenkte at siste bilde skal være UL bilde og at tulla da forteller at hun skal bli storesøster;) men vet ikke om vi klarer det, forrige gang så jeg høygravid ut når jeg var 3mnd på vei.

Skrevet

Mamma og de fleste venninnene mine vet det, samt familien til gubben. Søsteren min på 14 vet ikke noe enda, hun er for liten syns jeg til å forstå om det skal gå galt.

Av de andre får jeg bare støtte, det vet jeg.

Datteren min på 6år vet det heller ikke, ejg skal prøve å vente til etter ordinær ul, men vi får se. Hun ser jo mamma er "syk", er kvalm hele tida og brekker meg ofte og kaster opp noen ganger og.

Pappa sin familie skal få vite det etter 12 uker. Vet ikke helt hvordan de vil ta det.. hehe

Skrevet

jeg er 33 år og hele familien har ventet i flere år på at jeg skulle bli gravid... nesten alle mine venner har fått barn for lenge siden. så da jeg skjønte at jeg var gravid var d veldig vanskelig å holde tett om d.

jeg sa d til mamma da jeg var 5 uker på vei. nå er d gått 8 uker og stort sett alle vet d.. og d er jo som meg fult klar over at d kan gå galt enda...

som ventet så ble alle fra seg av glede :)

Skrevet

Jeg gjorde det offentlig da jeg var 9+5 uker. Det var rett etter at jeg hadde vært på førstegangskontroll hos legen. Da fikk jeg høre hjertelyden til babyen, og da klarte jeg ikke holdet det tett lenger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...