Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Hos JM og lege får jeg alltid høyt blodtrykk, helt opp i 140/104 og har hele veien hatt altfor høy blodprosent (15,3). Nå sist fikk jeg påvist +1 på protein i urin, og hatt pannehodepine. Alt tyder altså på svangerskapsforgiftning. Blir sendt på sykehuset, de måler trykk med elektrisk måler og får "normale" verdier. Ingen protein i urin og blodprosent bryr de seg ikke om. Barnet ser ut til å ha det bra, men er litt lite i forhold til "malen"- men uten at jeg skal bekymre meg av den grunn. Så sier de at JM alltid får høyere trykk enn de gjør på sykehuset, og ler det bort.. Sendes hjem, ingen umiddelbar fare for sv.forg. i følge dem. JM derimot er helt på tuppa, og krever ny time på sykehus til uka. I hemmelighet har jeg fått tak i ett elektrisk blodtrykksmåle apparat som jeg har brukt med jevne mellomrom, skrevet ned resultat og aktivitet forut for målingen. Her ligger jeg også lovlig høyt til tider, og har aldri normalt trykk uansett hva slags hvile eller aktivitet jeg har drevet med forut for målingen. Noen som kjenner seg igjen, eller som vet litt om trykk og sv.forgiftning? Jeg blir bare forvirret,, jeg...
lille sprelle Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 har ikke peiling! MEN godt at jordmor sloss for deg - også kan du jo ta dine forholdsregler (jeg mener - behøver vel ikke løpe maraton i helgen....) God bedring og lykke til!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Jo takk:-) Hun er fantastisk! Er inne til kontroll flere ganger i uken, fordi hun ikke liker utviklingen og hun tar seg av alle bekymringene så jeg ikke behøver. Full overvåking fra hennes side:-) Og det kjennes godt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå