Gå til innhold

Uff er såå kvalm:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sinnsykt kvalm, har nesten ikke gjort annet enn å ligge på sofaen de siste tre dagene.

Klarer nesten ikke å få i meg mat, ikke klarer jeg å stelle meg og komme meg ut eller noenting... ÅÅhhh.. holder ikke ut!! Er blitt sykemeldt..

Sånn da fikk jeg klaget litt..

Har jo ikke så mangen å syte til enn til sambo, da det ikke er så mangen som vet jeg er gravid. Er 7+2 i dag. Vurderer å si det til mamma i dag, men får se..

Andre som har det likt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. spyr og brekker meg hele dagen. Og alt lukter og er kvalmende.

Ligger også hele dagen. Er blitt 50 % sykemeldt. Pyton dette . Alt flyter jo i heimen også med mann og to små. Stakker mannen, han gjør en fantastisk jobb.

Skrevet

Ah, skjønner hvordan du har det! Har ligget som et slakt denne uka, har ikke vært på jobb, tok ut egenmelding i to dager og håpa på å bli i bedre form til helga da jeg har jobb, men jeg måtte bare gi etter i dag å gå til legen å få sykemelding over helga.. :(

Klarer ikke gjøre noe hjemme, det ser helt forferdelig ut - med det samme jeg er i aktivitet så blir jeg kvalm, jeg bare ligger hele dagen.Klarer faktisk ikke kjenne forskjell på sult og kvalme. Jeg brekker meg og syns sååå synd i meg selv. Ikke har jeg matlyst heller, jeg må tvinge meg til å spise, og det som faller i smake den ene dagen, takler jeg ikke å lukte dagen etter.. :( maten smaker helt forferdelig, all mat..!

Men jeg er flink og spiser pliktoppfyllende for å få i meg næring.. Det eneste som faktisk ER går ann å spise hver dag er honnigkorn og epler.. :)

Er etter legens beregninger 7+4 uker på vei:) Håper jeg ikke trenger å gå kvalm lenge, det e helt forferdelig. Trøster meg med noe jeg leste her på BIM, at kvalme visstnok er et godt tegn.. :) Mamma er også god å ha som trøst, fortalte til henne for 3 dager siden, bare hun og kjæresten min som vet:) hihi.

Skrevet

Skjønner dere GODT jenter. Uff.. På den ene siden får jeg dårlig samvittighet av å i det hele tatt klage. Skal jo faktisk være overlykkelig over at jeg ER gravid!! Men på den andre siden syns jeg såå synd på meg selv. Min stakkars samboer må holde ut med meg og kvalmen min. Alt lukter dritt og nesten alt smaker vondt. Jeg er kvalm hele dagen jeg. Kaster ikke opp (enda), men er småkvalm hele dagen! Det sliter skikkelig på. Ikke får jeg gjort noe hjemme og ikke får jeg rørt på meg heller. Ligger bare på sofaen etter jobb. Så da føler jeg meg ekkelt og feit også. Ikke lett dette her. Skulle ønske jeg hadde noen å snakke med, men det har jeg ikke enda. Vi vil vente litt til med å si det til noen. Så føler meg ensom også.... Er jo bare 2mnd på vei. Stakkars meg hehe:)

Skrevet

Godt å se at det er flere her inne som meg! Var ikke kvalm i det hele tatt i begynnelsen. Men i uke 6 kom kvalmen kastende på meg. Helt umulig å gå på jobb, er sykemeldt på andre uka nå. Klarer ingenting og bare jeg rører på meg, spyr jeg. Samboer er fulltidsarbeidende, hjemmehjelp og sykepasser! Alt i ett! Så for meg at når jeg ble gravid skulle vi være i lykkerus og ha en liten hemmelighet i lag. I stedet ligger jeg her da, og de fleste har vel skjønt allerede at jeg er gavid. Ja, ja. Håper det ikke varer så lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...