Gå til innhold

Har du sett filmen Dagboken (The notebook) ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva synes du? Har kjøpte den og tenkte å se den i helgen. Har ført at det er en skikkelig sippefilm. Så nå har jeg ganske høye forhåpninger til den:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte den, men det er en skikkelig jentefilm, så mannen kommer nok ikke til å se den flere ganger.. ;)

Er en sippefilm ja, men hvis du har vært/er skikkelig, skikkelig, skikkelig forelska, så kommer du til å bli rimelig varm om hjertet.. :D

Skrevet

Jeg så den for ei uke siden. Det ER en sippefilm. Jeg grein i en og enhalv time...

Veldig romantisk, men det er litt av sjarmen i filmen. Handlinden foregår for det meste på 1940-tallet.

Kjempe fin film

*snufs*

Skrevet

Ååååå nå gleder jeg meg til å se film i kveld:)) Min kjære er på fotballtur til manchester, så da blir det sippefilm på meg når jentungen sover!!

Skrevet

Ja, det er en nydelig film - både mannen min og jeg likte den! Gled deg masse! =)

Skrevet

kjempe film, basert på bok skrevet av samme forfatter som flaskeposten, og a walk to remember :) nydelig film og nydelige skuespillere =)

Skrevet

Kjempe romantisk film:) Er en av yndlingsfilmene mine.. har kjøpt den, og sikkert sett den 4-5 ganger:)

Skrevet

Nå gleder jeg meg bare enda mer!!! Skulle ønske klokken vips ble 19 så jeg kunne lagt barn:))

Husker jeg så flaskeposten på kino og jeg og venninna mi grein så fælt at vi måtte gå å sette oss et sted, ta en øl og sippe videre:))

Skrevet

om du leser bøker og liker filmene anbefales forfatteren Nicholas Sparks :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...