Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Og hva synes du? Har kjøpte den og tenkte å se den i helgen. Har ført at det er en skikkelig sippefilm. Så nå har jeg ganske høye forhåpninger til den:)
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Jeg likte den, men det er en skikkelig jentefilm, så mannen kommer nok ikke til å se den flere ganger.. Er en sippefilm ja, men hvis du har vært/er skikkelig, skikkelig, skikkelig forelska, så kommer du til å bli rimelig varm om hjertet..
Prish Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Jeg så den for ei uke siden. Det ER en sippefilm. Jeg grein i en og enhalv time... Veldig romantisk, men det er litt av sjarmen i filmen. Handlinden foregår for det meste på 1940-tallet. Kjempe fin film *snufs*
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2008 Ååååå nå gleder jeg meg til å se film i kveld:)) Min kjære er på fotballtur til manchester, så da blir det sippefilm på meg når jentungen sover!!
~Aurora~ Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Ja, det er en nydelig film - både mannen min og jeg likte den! Gled deg masse! =)
Mor&barn Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 kjempe film, basert på bok skrevet av samme forfatter som flaskeposten, og a walk to remember nydelig film og nydelige skuespillere =)
Trebarnsmamma30 Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Kjempe romantisk film:) Er en av yndlingsfilmene mine.. har kjøpt den, og sikkert sett den 4-5 ganger:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2008 Nå gleder jeg meg bare enda mer!!! Skulle ønske klokken vips ble 19 så jeg kunne lagt barn:)) Husker jeg så flaskeposten på kino og jeg og venninna mi grein så fælt at vi måtte gå å sette oss et sted, ta en øl og sippe videre:))
Mor&barn Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 om du leser bøker og liker filmene anbefales forfatteren Nicholas Sparks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå