Gå til innhold

Hvilke rare kallenavn har dere på ungene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldsta kaller vi ofte Tuppehøne eller Tullehøne. Minsta er Bolla Pinnsvin eller Fiseguri... :) eller det mer tradisjonelle Koseklumpen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, er nok blitt en del kallenavn her. Kjært barn har mange navn sies det. ;-)

Oje, Gubben, Skjefen, Kalven, Arvingen, Musemann, Beibien (faktisk brukt bare det siste året), og selvfølgelig Lisse Umma.

Skrevet

Eldste har alltid hatt navnet snuppa. Nå som hun nærmer seg 14 år er det blitt Sjefssnuppa.

Neste (gutt) Påsan.

Nestminste (gutt) Tævan.

Minste (gutt) Tassen.

Gutten i magen er Småtten.

Skrevet

Me bruker litt dei tradisjonelle: koseklomp, gullklomp, prinsessa

Men eg kaller ho og for mallo. Det kjem fra to ting: me vurderte navnet malene, og så sa eg på spøk til sambo: tenk om kallenavnet da blir mallo. Så vart ho heitande det under svangerskapet. Då ho kom ut fekk ho eit anna navn, men blei fortsatt kalla mallo (av meg)Når eg henter ho i senga om natta så suger ho seg fast på overkroppen på jakt etter pupp. Akkurat som ein mallefisk.

Skrevet

Her går det i: lillemann, klumpen, lille bæsj, lille snupp, tutti, snuppen, snuppelupp.....:o)

Skrevet

hehe...han kaless kiwi av og til.....aner ikke hvorfor...men når han stikker å gjemmer seg i leiligheta så roper jeg på kiwi å så kommer han=)

Skrevet

Her er det lille, gullet, bønna og fattynatty

Skrevet

Solen min, på han eldste for han er så blid at han lyser opp veien til alle han treffer.

Kan ikke bli noe annet kalle navn på ham.

Og minsten er sinnataggen for han får raserianfall med en gang han ikke får viljen sin.

Skrevet

Her er det snuppo/snuppa og snuppegutt. Men jeg kaller og lillegutt for lille gjøkungen min.

Skrevet

Eldste har blitt kalt bløtkaka (et navn hun kom på selv som liten) og minsten kaller vi ofte hønsafjønsa. ;o)

Men de har mange andre kosenavn også da. :o)

Skrevet

Jeg kaller han noen ganger Gulpius, for han gulper så mye :)

Ellers er det Knuppen, Snuppen, Mamma sin, Lille vennen, Klompen, Snuppelupp. Før han ble født kalte pappa'n han Hyler nr. 1 (av og til nå også)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...