Stratos med 3 barn Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Sykt barn så kan ikke gå ut. Også det nydelige været da Æsj! Denne dagen håper jeg snart er over altså!
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 ja,det kan du godt skrive opp... prøver å finne ut hva jeg kan lage til meg selv i kveld til mat siden jeg er alene.. bare 2 dager igjen nå til jeg drar.. sukk..
Minesmå:)+en til! Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Føler med deg.. Jeg har vært oppe halve natta med feberunge, og i dag har vi sittet på legevakta i mange timer og fått konstantert kraftig ørebetendelse på Leon, så d blir en dag inne her også
jet trip Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 jeg hadde i går litt lang dag: mini hadde feber etter vaksinen. men i dag har vi vært på 4H- gården og sett på dyran-hester, kalv, kaniner,griseunger,gjeiter, høner og sau. Så spiste vi vafler og drakk saft og lekte med andre barn....Mini var så glad og sliten etterpå at har sovet i vogna 3 timer nå..... Bli nok bra dag for dere i morgen....-)
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Her har det også vært en kjip dag, dagen i går var også kjip og lang. Har et sykt barn og er syk selv så vi holder oss inne. Føler at dagen i går og dagen i dag har vart i 1 uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå