ToreTang Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Jeg trenger noen tips. Hadde tenkt å la ungene (som er rundt 11 år) lage en liten kalender/blokk med ulike tjenester de kan gjøre for sin mor,e som de skal gi i morgen. Trenger derfor noe ekstra tips til hvilke tjeneter de kan tilby. Hun er høygravid, og tenkte på slike ting som å lage en middag, massere henne, stelle tærne (ja, de liker det :-) o.l. Er takknemmelig for flere tips.
dritgrei hei hei! Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 hvis de er elleve år så kan de hjelpe med ting om er fryktelig tungt med stor mage. - brette rene klær OG legge dem på plass! - rydde stua etter middag så det er kosleig på ettermiddagen - lage middag mens hun får sove - gå å handle - vaske vinduer he he... det en gravid kvinne ønsker seg aller mest er jo å uten dårlig smavittighet kan sette seg ned med beina i sofaen og en kopp te. Men vi får dårlig samvittighet av rot og kaos og sultne unger og møkkete klær, så om de kan hjepe til med det ei uke så hadde hun jublet! det er jeg helt sikker på. Også kan du gi bort i gave fra deg at du skal følge det opp så det faktisk blir gjort :-))) Det hadde vært gaven sin det tenker jeg :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Høres jo fantastisk ut med massasje og fotstell da:-) Ikke noe er bedre enn å bli pleiet og tatt vare på når man er gravid og føler seg stor og tung:-) Super idè:-)
selfangerkjerringa Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 - Ta ut av oppvaskmaskinen - bake barselmat - fotmassasje - støvsuge - rydde rommene sine og skifte på senga Utrolig flott gave, hadde virkelig vært noe jeg ville satt pris på i hvert fall
ToreTang Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2008 Takk for det drittgrei! Gå å handle er supert. De andre tingen er det jeg som stor sett står for uansett, så meg trenger de ikke hjelpe :-) Jeg har kjøpt en ekstra gave (bok) fra de, som hun kan kose seg med mens hun slapper av på sofaen. Tar gjerne imot flere gode tips.
Joikaboll@ Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Mange fine forslag her og en super gaveide fra pappan her (og barna selvfølgelig) -hva med kommende barnepass, 11 åringer kan passe på en nyfødt slik at den nybakte mamman kan få 10/15 minutter på badet aleine. Huff... kom ikke på noe mer i farta.
ToreTang Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2008 Takker så meget. Barnepass er jo supert. Vi har også ei på 2 år som de kunne ha gått ut med nå før fødselen, slik at hun får ligge i fred.
selfangerkjerringa Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 Ja! Barnepass til 2-åringen på morgenkvisten så mamma kan sove litt utpå, ta en dusj og stelle seg ALENE det savna jeg i hvert fall mye da jeg gikk høygravid.
Kosel Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Jeg vil ha en mann som tenker som deg til morsdagsgave.... c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå