Gå til innhold

Massse vann i kroppen og innmari tørst

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste to dagene har jeg drukket som en gal. Fra å ikke ha noen spesiell følelse av tørst gjennom hele svangerskapet (drukket altfor lite), fikk jeg plutselig en intens tørste i går morges. Drakk glass på glass med vann gjennom hele dagen, men lite kom ut igjen. Da kvelden kom var føttene som tømmerstokker med dype søkk etter sokkene. Det er første gang jeg har ødem på beina gjennom hele svangerskapet. Ser også at jeg er litt hoven i ansiktet. Og så har jeg så fryktelig vondt i hodet.

Men ellers føler jeg meg fin. Er ikke veldig bekymret, men lurer på om det er andre som har opplevd det samme uten at det har vært noe å bekymre seg over. Jeg har 42 dager igjen til terminen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville tatt kontakt me legen vis jeg var deg.. bare får å være på den sikkre siden

Skrevet

Hei.

Slik som du beskriver det ville jeg tatt en tøf til føden og muligens fått en sjekk.

Det kan være svangerskapsforgiftning..(ikke bli skremt)

Jeg har også mye vann i kroppen og da mener jeg mye!!

Men viss det plutselig kommer og du har vondt i hodet og uttørket.Syns jeg du burde ta en sjekk..

Men det er min mening.

Lykke til:=)

Skrevet

Ville tatt kontakt med føden med en gang!

Så lenge du får plutselig masse vann i kroppen og skikkelig hodepine, så kan dette som sagt være forstadiet til svangerskapsforgiftning!

Ring føden du! :)

lykke til! :)

Skrevet

jepp! Ring med en gang!

bedre føre var....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...