TurangaLeela Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Jeg er ca 18 uker på vei og skal på ul neste uke, men magen min er så stor. Sist jeg var gravid kan jeg huske jeg ikke va så stor på denne tiden, da kom magen etter ul. Tanken på at det er tvillinger finnes ikke...det kan ikke skje meg.... Er det noen andre som har vært i samme situasjon? Eller er magen større med andremann....?
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Magen var ikke så mye større, men den kom tidligere. Hadde også fortrengt tanken om tvillinger. Kan jo være mye fostervann?
Sjokoladekaka Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Ved 1. sv.skap hadde eg ikkje antydning til mage før 5.mnd. ved 2.sv.skap kom magen med ein gang og blei stor tidlig. men på slutten var faktisk magen mindre 2. gang enn 1. Eg har tenkt at ved 2. har den allerede vore strekt ut ein gang, og derfor kjem den fortare:)
Fire småtroll Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Med førstemann vokste jeg mest på slutten av svangerskapet, mens med nr to vokste jeg mest i begynnelsen... Fikk kjempetidlig mage, og den ble stor, så høygravid ut når jeg hadde tre måneder igjen, men den vokste nesten ingenting på slutten. Tenkte også som så, at magen var ferdig utvidet, ingenting som holder igjen, så den bare "veltet" ut andre gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå