Gå til innhold

Min 3mnd datter får dynen over seg om natten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg.. noen råd? Hun sklir seg ned og får dynen over seg. Noen med samme erfaringer, hva gjorde dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg egentlig ikke peil på siden jeg er førstegangs, men hva med å legge henne så langt ned i sengen at hun ikke kan skli nedover? Jeg har i alle fall hørt om de som har forsøkt dette med hell :)

Lykke til!

Skrevet

hei, jeg la babyn nederst i senga, å så festet jeg teppet ned i madrassen nederst. det er såååå smart;)

Skrevet

Du kan også ty til sovepose til de vis det skjer stadig vekk eller viss barna sparker av seg dyna.

Disse posene får du kjøpt over alt.barnas hus,spar kjøp osv.

Mamma brukte det tilogmed på meg da jeg var liten,så det er ikke noe nytt og fancy.bare praktisk:=)

Skrevet

brukte nattpose fra sparkjøp til vesla her, kommer garantert til å gjøre det denne gangen også. det er ikke sånn pose som man binder fast, men det trenger man jo ikke, for i en sånn pose blir jo "dyna" med rundt i sengen, og jeg slapp å bekymre meg for dyne over hodet;o) brukte det frem til hun var rundt året vi;o)

Skrevet

Takk for gode råd! endte opp med sovepose med sele for å tre rundt madrassen. Barnas hus. Utrolig bra! men litt dyr.. Men nå slapper vi av med tanke på at ho ikke greier å kave seg under dyna og blir liggende der... Det er jo ikke bra i det hele tatt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...