Gå til innhold

Takk for klemmer og gode ord.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sittet og lest innleggene nedover nå....har ikke vært inne her på noen dager........Har rett og slett ikke hatt overskudd.......er utladet og det har tatt på siste tiden....på mange måter.....sykdom og sorg er ingen god kombinasjon.........

Men det var godt å våkne på fredag og kjenne at den første årsdagen var over......akkurat som om bomullen jeg har vært pakket inn i hadde løst seg litt opp.

Jeg vet nå at jeg aldri tidligere i mitt liv har vært i nærheten av å forstå hvordan det er å miste noen som er så nær som søsteren min var........det er bare grusomt vondt og en bunnløs fortvilelse som tar en fullstendig i perioder....

Må jo nevne at hybelboeren vår er fantastisk om dagene.....han lagde den lekreste bløtkaken jeg noensinne har sett på bursdagen til eldsta:-) Med tofarget bunn og håndlagde fuglereder i mørk sjokolade, jordbærvifter og alt man kan ønske seg av gode smaker:-) Han er her og blir nok her fremover.....han føler at han får stablet bena innunder seg og føler seg trygg.....det har vært godt å kunne være der for ham denne tiden.....det hjelper oss å få fokus litt vekk fra oss selv, noe jeg tror kunne være sunt for de fleste i perioder, når vi blir for fulle av oss selv....

Ikveld skal sambo, lille rosa og jeg sove borte, for her blir det fest for 20-åringen med venner:-)

Siden vi har egen kokk i hus nå, så skal han visstnok lage mat....det blir garantert bra:-)

Ønsker dere alle en hyggelig helg og gi en ekstra klem til noen som trenger det:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! Har ikke fått lest innlegg siste uka jeg.... Men regner med at det ikke er for sent å sende deg noen gode klemmer, så her kommer det en hel sekk!!!!

Skrevet

Tusen takk for det Snulder hulder:-)

Sender en sekk til deg også, er sikker på at du trenger det du med:-)

Håper det går bra med sønnen din.....tenker ofte på ham og dere.....det er tøft å være tenåring og det er tøft å være mamma..

Skrevet

Takker!! Trenger det her også ja!! Det går sånn tålelig med sønnen... han er blitt søkt til BUP. Der ble de så bekymret at de kontaktet UK, eller mobilt-team for ungdom som det kalles... De var her på fredag og snakket med meg og ham. Problemet nå er at han mener han ikke trenger noen samtaler, påstår at han har det bedre, og at han aldri har hatt behov for psykolog heller.... veldig da... tenker jeg! Han synes det er bortkastet tid... Men han har nå under tvil gått med på at de skal komme igjen til uka... vi får ta det derifra. I og med at han er over 16, så er det han selv som bestemmer...

Skrevet

Bare hyggelig.....Du trenger klemmer i perioder som dette.

Årsdager er pyton og dessverre er du ikke ferdig med alle.....

Men jeg kan med hånden på hjerte si at jeg vet hvordan du har det.....

Og at jeg tenker på deg.....masse....også i dagene som kommer.....

Nå lysner det litt ute -nærmer seg vår.....Og det er deilig for de fleste av oss.

Håper lysere dager gjør lyserer til sinns...

Flere klemmer er herved oversendt :o))

Skrevet

Det må være fryktelig vondt å være deg i denne situasjonen. Man blir helt hjelpesløs når barna har det dårlig......

Godt at hjelpen er der og at de tar det på alvor!!! At han ikke ser behovet er vel kanskje rett og slett en del av tilstanden han er i nå....men godt han har gått med at de får komme igjen. Det er positivt og forhåpentligvis noe som kan hjelpe ham på sikt.

Jeg skal krysse alt jeg har og sende lys og kjærlighet hans vei, og støtte og empati din vei:-) Det er tøft å være mamma noen ganger.....jeg nyter småbarnsperioden til lille rosa kjenner jeg.....for jeg vet at dette er som peanøtter å regne i forhold til alt som venter der fremme;-)

Hold tak i kraften din Snulder - det trengs nå!!!

Varme klemmer fra meg og sambo

Skrevet

Takk snille du.......det er godt når folk forstår hvordan man har det.....det er jammen ikke lett dette her......

Gleder meg også enormt til våren, til juni og Hellas.......skal danse barbeint langt inn i natten........tenne lys i lille kirken.........meditere på stranden der hun mediterte......le og gråte med gode venner.....kose meg glugg i hjel med sambo og jentene......GLEEEEDER meg:-)

Varme klemmer fra meg til deg:-))

ps: til uka skal kollega på tur til Drammen:-)

Skrevet

Så koselig det blir da.... Jeg skal også danse barbeint i Hellas langt inn i natten :o))

Han får en god tur tenker jeg.....

Sender deg en pm.

Skrevet

Å det blir bare herlig:-)

Du har forresten fått pm du også:-)

Skrevet

Det kommer mange klemmer fra meg også. Det er tøffe dager for dere nå, da er det fint at det også skjer hyggelige ting. Årsdagen er nå passert, forhåpentligvis føles det litt lettere neste gang årsdagen passeres.

Skrevet

Takk for det Maud:-)

Det blir nok litt mildere for hvert år......håper jeg:-)

Det er en ny sti vi tråkker i familien og heldigvis så tråkker vi den sammen....det er godt å kjenne...

Skrevet

Hei, har ikke fått med meg så mye her på en stund, og sender masse klemmer til deg og Snulder - litt på etterskudd! Håper dere har det så bra som mulig, i hver deres tøffe situasjon. Uff, visste ikke at sønnen din har problemer, Snulder, håper han etterhvert tar imot hjelp. Ha en flott morsdag begge to!

Klemmer

Skrevet

Takk for det:-)

Skrevet

En klem til sendes herved!! Og en klem til Snulder også!! Jeg synes det er så leit å høre om tenåringer som har det vanskelig. Det er bra dere er noen grepa kvinnfolk som tar tak i problemene og hjelper :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...