Gå til innhold

Er jaggu bra hønemor jeg ja..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir overrasket over meg selv - er blitt sååå engstelig og skikkelig hønemor!

Sambo er ute og triller på gutten, skulle innom kjøpesenter og handle litt, både hemmelige ting og avtalte hehe ;-)

Så sitter jeg her da.. og tenker på om han våkner og blir sulten, lyst på pupp, savner mamma si osv.. Tullete, for han fikk både mat og pupp før de dro. Jeg klarer altså ikke å stole helt på sambo om han klarer å se guttens andre behov, om han er for varm eller kald eller om han trenger opp og rape. Huff, hvordan skal jeg klare å begynne å jobbe igjen i april?? Herregud altså..

Om sambo står opp med gutten så jeg får sove så er jo det verdens snilleste gest.. men jeg ligger ofte og bekymrer meg istedet! Er jeg kontrollfreak eller er det normalt?? Sambo er ikke sååå veldig flink med disse matgreiene forresten, det har han vist meg, men ellers passer han jo på å bytte bleie og kle på og sånn da. De har det jo egentlig veldig fint sammen, de tuller og leker og klarer seg kjempefint. Så hvorfor er jeg sånn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hønemor;)

nei du er nok ikke alene....jeg skal ut for første gang på over 1 år..snuppa er snart 3 mnd. gammel og jeg har brukt hele dagene på å gjøre ting klart for i kveld;) men jeg stoler på at han klarer dette!!!

Vi har jo feilet vi og, vi må jo huske det:)

Jeg har jaffal lært mer og mer siden hun ble født og de "feilene" jeg gjorde overlevde hun;)

Skrevet

Hehe...høres desverre veldig kjent ut!!;)

Er absolutt ikke det at jeg ikke stoler på sambo, men likevel klarer jeg ikke la vær å tenke de samme tingene du nevner...for tenk hvis hun egentlig ikke var helt mett når de dro, eller at hun ikke klarer å sovne uten at jeg er der o.l...

Samme når jeg er å trener, tenker på dem hjemme nesten hele tiden!! håpløst!vi skal jo heller nyte de stundene vi får helt for oss selv...det gjelder vel bare å øve tror jeg!

Og ja, jeg har gjort feil den første tiden jeg også...og lært av det!så da bør vel sambo også få den muligheten!;) små,uskyldige feil tar nok ikke de små skade av! derimot har de nok bare godt av å være sammen med pappaene sine uten at vi hønemødre også er der!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...