Gå til innhold

Noen som har Honda CR-V?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenke på å kjøpe en Honda cr-v, trenger en litt større bil. Noen som har erfaring med de bilene? er de gode å kjøre? er det plass til 3 barneseter i?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliten2
Skrevet

vi pleide å ha den. den er god å kjøre ja, men plss til 3 barneseter? hmm, tor ikke det. Det er ikke så mye plass som en skulle tro, bagasjeluken er litt waste of space også, den åpner utover og krever da ekstra plass for å åpne bagasjerommet. Likte bilen godt, men liker bedre den vi har nå (Hyunda Tucson), bruker mindre bensin også, også er den ikke automatgir

Skrevet

vi har en litt eldre modell, 98 modell. Er forholdsvis god plass i bilen synes jeg. Vi har to barn, og ikke noe problem det, men vi hadde med nevøen for litt siden, da hadde vi et maxi cosi bilsete til minste som da var 6 mnd, ett sånn pute sete med rygg, og bare ei pute sete i midten det var veldig veldig trangt, det som var det største problemet, var nok det lille setet til minstemann, bøla veldig med å få festet dette siste setet. Men nå vet jeg jo ikke åssen seter du skal ha i bilen, men når du først har fått festet disse så er jo problemet over:0) litt rotete fortalt, men bare spør mer........... er forresten veldi veldi godt fornøgd med bilen ;o)

Skrevet

Super fornøyd! Vi har et sete til minste jenta 2,5 md + et til junior på 17 mnd og i tillegg kan jeg sitte i midten og jeg er ikke litta og tynn. Skulle tro man fikk tre seter baki! Min bil er 2005 mod.Synes det er god plass i den jeg og det at døren åpnes som den gjør medfører jo at man ikke taper plass forde baken er skrå, som på mange stasjobsvogner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...