Kakebakesøte Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 når er det min tur da?? Jeg vil også - begynner å bli skikkelig klar her. Er på -2 nå (og det kan jo være 12 dager igjen liksom. Blir gal av å tenke på det!)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Lurer jeg også på! Jeg vil også føde...helst nå... Snufs og vræl:=S
Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Har 20 dager igjen, men sliter med det meste her så jeg vil og!!!
Lillegull2008&2010 Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 men snart må det da være vår tur er på -1 idag jeg.. en smuuuule utålmodig nå leter etter tegn overalt, men finner ingen.. og eneste vondterne jeg har er forstoppelsen jeg prøver å bli kvitt..
Sunniva78 har to små Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Jeg også vil!!!!! Er 5 dager over termin nå, og vil treffe knøttet i magen... Skal heldigvis til overtidsvurdering på mandag, spent på hva de finner ut der.
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 4 dager over terminen her, og er så LEI!!! koselig med alle som føder her inne, men ego som jeg er vil jeg gjerne at det snart skal bli min tur:))
Har to herlige gutter! Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 samme her, mn kan ikke klage, er ike over termin enda..11 dager igjen! Men prøver å gå turer spsiser kanel og skal ta kraftige nåler onsdag så gjør jo ikke noe å føde snart
tudeluuu Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 jeg er også på -2 i dag.. sitter her og føler meg utrolig snytt. Har hatt 3 falske alarmer i løpet av de 2 siste ukene, og det er jeg ikke vant med fra forrige svangerskap, da var det the real deal med en gang. Har så vondt og er mye plaget med maserier, så er rimelig sliten nå.. Har mensentermin i morgen da, så trøster meg med at det kanskje kommer til å skje i morgen eller på mandag, siden storebroren kom dagen etter menstermin.. men orker nesten ikke tenke på det.. vil bare møte lillegutt i magen nå. =)
hoppendegla Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 jeg og... er 14 dager over termin... må vente til det er gått 21 dager før de setter igang her.... ufff.... får virkelig satt tålmodigheten på prøve...
hoppendegla Skrevet 9. februar 2008 #10 Skrevet 9. februar 2008 Kanskje det blir en av oss i natt.... TVI TVI jenter!!!
Kakebakesøte Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. februar 2008 Hei jenter! Ønsker dere en lykkelig natt i natt Kanskje noen av oss føder, hvem vet! Ser at det er noen som burde føde _før_ meg :o/ Å gå hele 21 dager over tulermin før man blir satt i gang, det er tortur det! Lykke til!
nøffemamma Skrevet 9. februar 2008 #12 Skrevet 9. februar 2008 hei hei. 5 dager igjen til termin,men kynnere, maserier ( må jo være det, siden det gjør vondt og stikker til i lengre perioder.....) og mensmurringer i en uke snart, så rimelig drittlei av at det aaaaaaaaaallllllllllllllllldddddddddrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiii går over i fødsel!!!!!!!!!!!!!
Gjest Lenchen *fødeklar* Skrevet 9. februar 2008 #13 Skrevet 9. februar 2008 Jeg også. Menstermin i dag, og UL-termin på mandag... uff, vil møte lille jenta mi nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå