Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 kan man ha abortert fordi om man ikke har hatt verken blødninger eller smerter? har ikke så god greie på det..
flypapir Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Man kan nok det. Kalles ma (missed abortion), og da merker man vel ikke så mye annet enn at man mister symptomene tror jeg...? Men de gangene jeg har mistet har jeg merket det ved at jeg har blødd og hatt smerter.
WildPrincess Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Jeg hadde en ma i fjor og som hun sier over hadde jeg hverken smerter eller blødninger... Men jeg mistet ikke symtomene mine heller, var fremdeles slått ut av kvalmen så det er noe man ikke behøver å merke. Er gravid nå og prøver å legge det bak meg... man kan ikke gå å tenke på alt som kan gå galt for da blir man gal. Er heldig og har fått god oppfølging med to ultralyder til nå Men vet det er mange som ikke får den oppfølgingen før de har mistet flere ganger.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2008 ok. har bare sett at de fleste har blødninger og skarpe smerter så visste ikke. får krysse fingrene;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå