Gå til innhold

Ok, da! Så skal jeg ta det mer med ro...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var nok på min siste langshopping i dette svangerskapet i går... Sovnet på sofaen på kvelden, ikke god i magen og småsvimmel. I dag: sov litt lenge, men fortsatt litt svimmel, småkvalm og uggen i magen. Men den lille puffer til litt nå og da i alle fall... Kjenner meg bare kjempesliten, og vet at nå kommer det til å bli sånn et par dager.

Og for å klare dette skal jeg:

Slutte å gjøre for mye

Slutte å stresse (gjør det ikke så mye, men litt for mye liekvel)

Slutte å være nervøs for ting jeg kan/kan ikke spise (har nå vært nervøs for listeria siden jeg spiste mozarella i går - vel, det har en inkibasjonstid på minst en uke, så det er ikke derfor jeg er kvalm i alle fall)

Slutte å kjenne på hver minste vondt i mageregionen

I stedet skal jeg kose meg med min voksende mage og små og store bevegelser der inne. På onsdag er det ul, og jeg skal glede meg, ikke smågrue meg. Ok, ja, jeg er svimmel og ikke helt i form, men jeg har et fantastisk vidunder i magen min som jeg er utrolig glad i! Ogpå mandag kommer min kjære hjem etter to uker borte :D

Innlegget er ment som litt egenterapi, men kanskje også om en liten påminnelse til dere alle at vi kan og bør ta det litt med ro nå som vi er gravide :)

Ha en flott lørdag, damer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AMEN!

Jeg henger meg på denne jeg også, sitter akkurat nå og prøver å tvinge vekk fristelsen til å dra på lørdagshandel og ende opp som en haltende, pesende, ryggverkende, stresset, bekymret og utslitt sofapute ikveld...;-D

Skrevet

Jeg var i byen på fredag :( Var så sliten etterpå, så jeg skjønner godt hva du mener...... Heldigvis har jeg verdens snilleste mann her som tar seg godt av de to barna vi har fra før. Og jeg har en superduper mamma som på mandag og tirdag kommer og skal vaske og rydde i huset for oss.

Skrevet

Takk for saanne mammar og saanne partnere. Saa faar vi prove aa slove med en god bok I stede for aa gaa paa shopping naar vi absolutt ikke maa.. Billigere blir det ogsaa. Lol

Skrevet

Mozzarella er pasturisert, så det trenger du ikke å bekymre deg over:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...