Gå til innhold

Da liser jeg meg tilbake hit...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp vært på ul og fått konstantert at spira ikke lever lenger enda vi så hjertet forrige torsdag. Er 2. gangen jeg mistet på kort tid... Begynner å føle at ting er urettferdig nå...:( Så da hører jeg vel hjemme her igjen, selv om jeg må finne meg en ny jobb før vi starter prøvinga.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neei!:´-( Så utrolig trist, verden kan være så sinnsyk urettferdig noen ganger. Sender deg en stoooor trøsteklem! Håper du finner deg en ny jobb raskt, og at spira sitter i 9 mnd neste gang.

Skrevet

huff jeg mista forgje månde jeg også er en mening me det men er ikke morro jeg blødde ikke så mye å det slutta nesten me en gang så jeg hoppa til seng me en gang de sier jo at en er fruktbar etter en abort..lykke til vidre me ny jobb å prøvinga klem fra meg

Skrevet

Takk...:) Er så frustrerende når ting ikke går! Men vi er tross alt veldig heldige som har ei tulle fra før da, selv om vi gjerne skulle hatt en til liten baby i hus..

Skrevet

Joda, denne gangen klaffet det i 3.pp etter sa i oktober, men nå må jeg finne meg ny jobb før vi prøver igjen... jeg var bare ved så godt mot denne gangen siden vi hadde sett hjertet og alt. Legen sa at det da var 95% sjans for at alt gikk bra. Dessverre var vi en av de 5%... Menmen, vet det er mange som har opplevd verre, så bør ikke klage.

Skrevet

uff, så trist! Det er vondt å miste - særlig når man har fått håp etter å ha sett hjerteslag. Vi opplevde også det. Så en levende baby i uke 11+3, og så var den død i uke 18. Det er ikke så ofte det skjer, så jeg krysser fingrene for oss begge (har også mistet 2 ganger på rad nå) at det går bra neste gang (snart!).

alle gode ting er 3!

Lykke til1

Skrevet

Huff, det var trist å høre. *trøsteklem*

Skrevet

Blir utrolig tappa når slik skjer, men ser jo at det er andre som har opplevd mye verre. Kan ikke forestille meg hvordan det må være engang...

Nå sitter jeg bare og venter på at ting skal skje her, og håper at kroppen klarer å ordne opp på egenhånd. Også håper jeg at kvalmen slipper tak snart, for nå er den jo ikke til noen nytte....sukk..

Lykke til jenter! Håper det klaffer for dere snart,,,

Skrevet

Huff så trist. Føler sååå med deg. Ønsker deg lykke til videre i jakten på ny jobb, og ikke minst i lagingen av en ny spire. La oss håpe at alle gode ting er tre!

Stor trøsteklem

Skrevet

Huff... så trist! Ønsker deg lykke til med både jobb og spire...

Føler med deg!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...