Gå til innhold

9 Februar 1992.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

-Var en søndag

-Det var morsdag

 

Og halv ti på morgenen i full fart ble jeg mamma til en skjønn lita tulle med masse svart hår.

Og det endret livet mitt totalt....:)

 

"Den største gleden i mitt liv,og meningen med det hele"

 

Tenk at jeg har vært mamma i 16 år idag,det er stort og rart ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med dagen plutseliten!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Skrevet

Gratulerer med datteren!

 

Det er underlig hvor fort tiden løper avgårde......min eldste fylte 20 her om dagen og det var jo for et halvt liv siden:-)

 

Ha en nydelig dag dere:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...