Plutseliten :) Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 -Var en søndag -Det var morsdag Og halv ti på morgenen i full fart ble jeg mamma til en skjønn lita tulle med masse svart hår. Og det endret livet mitt totalt.... "Den største gleden i mitt liv,og meningen med det hele" Tenk at jeg har vært mamma i 16 år idag,det er stort og rart
dritgrei hei hei! Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 gratulerer med dagen plutseliten!!!!!!!!!!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Gratulerer med datteren! Det er underlig hvor fort tiden løper avgårde......min eldste fylte 20 her om dagen og det var jo for et halvt liv siden:-) Ha en nydelig dag dere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå