Gå til innhold

Dere jenter som er litt bereist:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er reglene når jeg skal fly innenlands, får jeg ha en åpnet spritflaske i bagasjen? Og er taxfreen åpen når man flyr innenlands så jeg evt kan kjøpe ny sprit der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke lov pga fare for søl og brann o.l.

 

Men du kan jo slippe unna med det...

 

Er vel ikke taxfree på innenlandsreiser?? Skjønner ikke helt hva du mener?

Skrevet

Får jeg handla i taxfree butikken på Gardermoen eller Flesland når jeg flyr fra Oslo til Bergen?

Skrevet

Nei bare taxfree når man reiser utenlands...

Skrevet

Du får ikkje ha åpna spritflaske i handbagasjen. Du får kun ha små beholdarar i originalembalasje som går oppi den lille lukkeposen du får på flyplassen.

Og eg trur at om du kjem fra utlandet så er taxfree åpen for deg når du kjem inn til Norge:) Men på innanlandsreiser er der ikkje taxfree.

Skrevet

Nei, ingen taxfree innenlands.

Skrevet

Får jeg ha en helt uåpnet flaske med meg da?

Skrevet

Du kan ikke ha en uåpnet flaske i håndbagasjen, nei. Sjekk avinor.no.

Skrevet

Hvis jeg ikke har det i veska mi, men bagen da?

Skrevet

Ja, hvis det er baggasje som skal sjekkes inn kan du ha det med.

Skrevet

SÅ da kan jeg ha en åpnet spritflske i bagasjen som skal sjekkes inn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...